There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Maarre, ik mag nog niet in de HK, en ben niet echt op zoek naar pr0n of zo, maar wil graag weten hoe deze methode heet... Vond 'm wel origineel...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik kan je jammerlijk genoeg alleen vertellen dat je met photoshop iets moet gebruiken met layers zichtbaar enzo.
gewoon een slecht plaatje is dit, en er gebeurt niets als ik op ctrl-a druk, enkel dat ding wordt geselecteerd
Als je nu op de plaatsen van dat raster de pixels van 1 foto neerzet, en op de overgebleven plaatsen de pixels van een andere, "verdwijnt" foto 1 bij het selecteren, terwijl foto 2 duidelijker wordt.
Het werkt het beste met een contrastrijke foto 1 en een foto 2 die een beetje wegvalt in foto 1.
Dit idee zeg maar:
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
onderste laag, het verborgen plaatje
het liefst weinig contrast
2e laag, het zichtbare plaatje
het liefst redelijk druk
3e laag, hiervoor maak je een patroon van 2x2 pixels, met de 2e en 3e zwart, andere 2 transparant
dit selecteer je,
terug naar laag 2
hier delete je die selectie van laag 3 waardoor je gaatjes krijgt
voila
daarnaast voor de techniek moet je denk ik in W&G zijn
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 07-04-2003 14:06 ]
Over mij
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()