Toon posts:

DVD brander niet te selecteren onder NERO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb een P4 1,8 met daarin eenCD writer (52x aopen) en een NEC ND100 DVD writer.

Nu heb ik het probleem dat ik in mijn Nero nog steeds geen dvd brander kan selecteren (hij word wel herkend maar ik kan alleen branden via mn CD writer).

Hoe kan ik de software aan de gang krijgen met deze 2 branders erin..

Als er verdere specs. oid worden gewenst hoor ik het graag!
Alle hulp is welkom!!

Ps.
Wat is het verstandigst om te doen rippen en draaien met een CD writer EN een DVD writer of on the fly kopieren met een DVD rom en de Writer..

(ik heb gehoord dat on the fly kopieren problemen met sommige dvd componenten oplevert mbt afspelen).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dan moet je een OEM versie aanschaffen van Nero. De versie die jij hebt is meegeleverd bij een andere brander en accepteerd een ander merk/type brander niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Han op 07-04-2003 13:36 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

als ik jou was zou ik een adner programma nemem, earch maar even op GOT dan vindt je genoeg problemen met nero. Clone cd, ofzo is een stuk beter

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 13:37:
als ik jou was zou ik een adner programma nemem, earch maar even op GOT dan vindt je genoeg problemen met nero. Clone cd, ofzo is een stuk beter
Met elke brandsoftware zijn wel problemen. Zoek maar eens op Clone cd of Cd Creator.... :z

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels pakt nero em na een updat naar de .10 versie wel dus dat probleem is opgelost!
Deze topic kan dicht wat mij betreft tenzij iemand me nog iets kan vertellen over de nadelen die on the fly kopieren oplevert..

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 15:07:
tenzij iemand me nog iets kan vertellen over de nadelen die on the fly kopieren oplevert..
tsjah dat staat wel in de search, daar is al e.e.a. over verteld.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1