Hey tweakers,
Ik heb wat probs met mijn kompjoetr..
Mijn Geforce 4 MX 440 maakt een enorme herrie; de fan doet echt vreemd. Je kan de fan een beetje indrukken, en hij staat dus ook te ver naar buiten, denk ik.. Hierdoor maakt ie een enorme herrie.
PC is ook erg sloom bij opstarten. Duurde normaal 15 a 20 seconden, nu duurt het 2 minuten.. Nadat APACHE is geladen (er draait een klein webservertje op die pc), duurt het erg lang voordat de rest van de programma's opstart.
Ik heb Windows XP en de specs van mijn pc staan in mijn .sig..
Eerst rebootte de pc nogal eens, ik heb die optie (auto-reboot na fout) uitgezet en heb gekeken wat nu de foutmelding is... Ik weet niet of ik er wat aan heb, maar er staat iets van dit:
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Na deze melding komt een verhaaltje met als het niet eerder gebeurd is dat je overnieuw op moet starten en blabla, maar dan staat er:
***STOP: 0x00000077 (0xc0000185, 0xc0000185, 0x00000000, 0x00915000)
Vervolgens staat op het eind van het blauwe scherm dit:
Bezig met het starten van de fysieke geheugendump
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand wat ik het beste kan doen
?
/edit: Herrie van dei GF4 komt boven mijn boxen uit
En ik kan je zeggen; die staan HARD:?
Grtz JP.
Ik heb wat probs met mijn kompjoetr..
Mijn Geforce 4 MX 440 maakt een enorme herrie; de fan doet echt vreemd. Je kan de fan een beetje indrukken, en hij staat dus ook te ver naar buiten, denk ik.. Hierdoor maakt ie een enorme herrie.
PC is ook erg sloom bij opstarten. Duurde normaal 15 a 20 seconden, nu duurt het 2 minuten.. Nadat APACHE is geladen (er draait een klein webservertje op die pc), duurt het erg lang voordat de rest van de programma's opstart.
Ik heb Windows XP en de specs van mijn pc staan in mijn .sig..
Eerst rebootte de pc nogal eens, ik heb die optie (auto-reboot na fout) uitgezet en heb gekeken wat nu de foutmelding is... Ik weet niet of ik er wat aan heb, maar er staat iets van dit:
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Na deze melding komt een verhaaltje met als het niet eerder gebeurd is dat je overnieuw op moet starten en blabla, maar dan staat er:
***STOP: 0x00000077 (0xc0000185, 0xc0000185, 0x00000000, 0x00915000)
Vervolgens staat op het eind van het blauwe scherm dit:
Bezig met het starten van de fysieke geheugendump
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand wat ik het beste kan doen
/edit: Herrie van dei GF4 komt boven mijn boxen uit
Grtz JP.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 13:41 ]