Geef je muis af en toe een stukkie kaas
Verwijderd
Goeie vraag... laat het ons weten zou ik zegen! 
Maar nee, ik heb geen ervaring met zoiets, maar ik denk dat je data er wel gewoon op blijft staan.
En met Partition Magic software kun je de rest van de schijf partitioneren denk ik....
Maar nee, ik heb geen ervaring met zoiets, maar ik denk dat je data er wel gewoon op blijft staan.
En met Partition Magic software kun je de rest van de schijf partitioneren denk ik....
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 13:40 ]
Verwijderd
Onder Win98 moet dit zonder formatteren en partitioneren mogelijk zijn met Partition Magic. Wel eerst goed defragmenteren en maak zeker back-ups voor het geval dat.
Systeem draait linux, maar het gebruikte besturingssysteem moet niets uitmaken natuurlijk, dos+fdisk zou in theorie ook moeten kunnen, dus partition magic biedt niets bijzonders voor dit geval...
het is gewoon de vraag of je harddisk nog gewoon bruikbaar is als je die jumper eraf trekt. Het is me teveel data om een backup van te maken, maar voor die 8 GB extra wil ik de data niet verliezen, dat is het me niet waard.
het is gewoon de vraag of je harddisk nog gewoon bruikbaar is als je die jumper eraf trekt. Het is me teveel data om een backup van te maken, maar voor die 8 GB extra wil ik de data niet verliezen, dat is het me niet waard.
Wat er gebeurd is dat er een vollidige partitie wordt gemaakt op die 32GB.
als je daarna de limitation jumper eraf trekt moet hij opeens 8GB ongepartitioneerde ruimte zien.
Je moet in ieder geval geen data loss hebben (je veranderd niets aan de data die op de schijf staat)
als je daarna de limitation jumper eraf trekt moet hij opeens 8GB ongepartitioneerde ruimte zien.
Je moet in ieder geval geen data loss hebben (je veranderd niets aan de data die op de schijf staat)
er staan wel meer partities op die 32 GB.