Toon posts:

Rechten mbt Citrix en Win2000

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
8)7 ....

Help!!! Weet iemand waarom als ik mezelf het domain admin recht geef, ik geen postbussen meer kan toevoegen in MS-Outlook 2000? Ik heb SP3 al geïnstalleerd, dit mag helaas niet baten.... :'(

Ik heb nu dus over MS-Outlook op mn lokale station....

Als ik domain admins weghaal, kan ik dit wel, maar heb ik niet de rechten die ik wil op Citrix, zelfs al ben ik lid van de lokale admingroep!! Ik word er gek van! Wie heeft een suggestie voor me??????

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:57:
Ik word er gek van! Wie heeft een suggestie voor me??????
Ja, ikke...

Lees het volgende even door:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Ik mis bij jou in je openingspost het stukje over je eigen inbreng. Wat heb je zelf al allemaal gedaan om zelf tot een oplossing te komen? Welke sites heb je bezocht? Hoe en waarop heb je gezocht? GoT is geen plek om klakkeloos elk probleem te dumpen zonder zelf eerst moeite doen. Mocht je dit wel gedaan hebben dan dien je dat duidelijk aan te geven. Die link die ddc je geeft is imho niet erg moeilijk te vinden aangezien in de FAQ ook wordt aangegeven dat je op fora moet zoeken die te maken hebben met jouw probleem ;)

Zeg maar dank je tegen ddc :*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
en dank je XceeD, leuke sluitmessage :P

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-topic
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got
zijn ook handig om even door te lezen :)

[ Voor 57% gewijzigd door blackd op 07-04-2003 12:21 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.