Toon posts:

automatic updates norton downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd nogal veel slechte ervaringen met de live-update van norton. Daarom update ik nu elke dag zelf met Intelligent Updating --> Dat wil dus zeggen dat je hier: http://securityresponse.s...ownload/pages/DU-N95.html elke dag de nieuwste package download.

Tis alleen erg lastig om dat elke dag opnieuw te moeten doen. Is het niet mogelijk een soort script te maken zodat het vanzelf gedownload en geinstalleerd word. Let wel dat de naam van de package per releasedate veranderd...

Verwijderd

Is dit alleen voor een client of server?

Verwijderd

Volgens mij is dit voor de corporate versie en hebben we het hier over de server.

Ik ben ook heel benieuwd naar de oplossing want ik zit met het zelfde probleem

Verwijderd

Topicstarter
dit is gewoon voor norton antivirus sorry

Ik vraag dit omdat de live-update alleen op woensdag verschijnt
dus er zit een week tussen voordat je weer goed beschermd bent... Met zelf updaten zit je elke dag gebakken.

Verwijderd

ohw.. maargoed als iemand de update functie voor de corporate v8 weet dan hoor ik het ook graag ;)

Verwijderd

Topicstarter
wat is de corporate dan...

Verwijderd

volgens mij klopt het niet elke woensdag......ik krijg soms bijv op twee dagen achter elkaar een update binnen...dan weer een paar dagen niks....werkt bij mij perfect.alles auto, krijg alleen een pop-upje met melding dat update is gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
maar dat gaat niet elke dag. Ik heb op 27 december het W32.Yaha.K@mm virus erop gehad, en die kwam 2 dagen later dan de laatste live update uit, terwijl de intelligent updating wel al een update had

Verwijderd

De volgende file is volgens mij "static", maar wel elke keer de laatste defs:

ftp://ftp.symantec.com/pu...us/static/symcdefsx86.exe

Even testen, en dan een FTP scriptje maken.

Zoiets dus:

[file nav.txt]
open ftp.symantec.com
anonymous
nobody@spammer.com
cd public/english_us_canada/antivirus_definitions/norton_antivirus/static
lcd C:\
bin
hash
prompt
get symcdefsx86.exe
quit

Schedule dagelijks:

ftp -s:c:\script\nav.txt
symcdefsx86.exe

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal het strax proberen moet nu naar school...
als iemand nog meer ideetjes heeft laat maar komen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die file gedownd en uitgevoerd, maar het duurt in totaal 4,5 minuut voordat ie klaar is met downloaden en met installen. Dat is bij de file van de site die ik gegeven had toch niet. Daar was de file 3,5 mb en duurt het 10 seconden om te updaten...

Kun je niet gewoon een .exe maken die de 365 mogelijkheden van bestandsnamen afzoekt, daaruit opmaakt welke bestaat, en die dan vervolgens download en insalleert. Want de naam hangt namelijk af van de datum van de virus defs. Die is op DIT moment 20030404-006-i32.exe

dus die van 7 april zou 20030407-006-i32.exe worden enzo voort.

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook. Hij deed het tot vorige maand prima maar om de een of andere reden weigert hij automatische dienst :S

Verwijderd

Topicstarter
had ik ook met het W32.Yaha.K@mm virus. Kun je ook niet meer handmatig een volledige systeemscan uitvoeren??

Check ook je systemmap van windows es, kijk je of er vreemde files bijstaan

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

http://service1.symantec....ion&ver=8.x&osv=&osv_lvl=

hier kun je een script en een batch bestand downloaden waarmee je elke dag de laatste versie kunt downen.

In de tekst staat dat het voor versie 7.xx is, maar ik gebruik hem ook voor 8.0 en dat werkt prima.

Let op: alleen voor corporate edition

[ Voor 8% gewijzigd door Force op 08-04-2003 22:03 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Pagina: 1