Toon posts:

A7V mobo met Duron 750 geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet een A7V mobo met een Duron 750 gekocht en dit aangesloten op een 300W Aopen voeding en een asus v7100 videokaart. Wanneer ik de boel aanzet komt er echter geen beeld en geen beeps. Wat kan er loos zijn??

RooF :?

Verwijderd

Mobo dood? Geheugen gecheckt? Videokaart gecheckt? Alles zit vast?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb alles 3-dubbel gecontroleerd.
Alles zit goed vast, daar kan het niet aan liggen. Geheugen en videokaart heb ik los getest in een ander systeem deze zijn beide ok. Ook aan de monitor mankeert niks.

Verwijderd

dan ligt het dus aan je mobo of je proc.
ga 's terug naar de zaak waar je ze gehaald hebt, je hebt gewoon garantie (neem ik aan?)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gewoon garantie, ik heb het bij een 'normale' zaak gekocht. Alleen die zaak is nogal een eind weg, dus ik ga er liever niet voor niks heen. Ik heb ze al gemailed ook en ze geven me hetzelfde antwoord. Kom maar even langs dan kunnen we mobo en processor testen, alleen dat 'even' gaat me niet zo makkelijk lukken. Dus vandaar probeer ik op deze manier nog een oplossing te vinden.

Verwijderd

hoe kan het nou dat je er voor niks heen gaat dat moederbord is stuk of je processor tenminste als je alles goed hebt aangesloten zoals je zegt (stekker vergeten in het stopcontact? >:)) Ga nou maar naar die winkel terug je hebt hem er tenslotte ook gehaalt.
Pagina: 1