Zoals de titel eigenlijk al zegt loopt mijn programma perfect in de emulator, maar niet op mijn nokia 7650. Als ik via de nokia pc suite de software installeer, krijg ik geen foutmelding maar geeft ie netjes weer dat het geinstalleerd is. Dan ga ik via toepassingen naar mijn programma en probeer het op te starten. Dan komt er heel even mijn titel in de kop van het scherm te staan en wordt de rest van het scherm even wit. Maar daarna (duurt misschien 1 sec) kom ik weer terug bij toepassingen zonder enige foutmelding of iets.
De opbouw van het programma is tot nu toe relatief simpel met een splashscreen in het begin (laat gewoon een simpel plaatje zien) en na 5 sec hoort mijn hoofdmenu te komen.
Ik gebruik de Sun One update 1 als ontwikkelomgeving i.c.m. de java sdk 1.4.0 (kan ook 1.4.1 zijn
). Heb ook de nokia mobile sdk geinstalleerd.
Suggesties iemand ?
De opbouw van het programma is tot nu toe relatief simpel met een splashscreen in het begin (laat gewoon een simpel plaatje zien) en na 5 sec hoort mijn hoofdmenu te komen.
Ik gebruik de Sun One update 1 als ontwikkelomgeving i.c.m. de java sdk 1.4.0 (kan ook 1.4.1 zijn
Suggesties iemand ?