• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Er zijn hier al inderdaad duizenden topics over geweest, maar de juiste oplossing heb ik nog niet gevonden na het lezen van de replies. Misschien dat iemand eenzelfde ervaring heeft en een oplossing heeft gevonden.

Het probleem is dat als ik met mijn nokia 3310 bel, de accu opeens van 4 naar 1 streepje gaat en zelfs uitvalt (piep piep piep en uit).
Ik heb daarom ook vorig jaar een andere accu gekocht (LI-ion i.p.v. NiMH) en het probleem was opgelost...tenminste in Nederland. In Nederland werkt de telefoon goed, geen problemen met bellen, etc. Nu ben ik in het buitenland en heb ik weer hetzelfde :/ Het is trouwens wel een buitenlandse simcard.

Ik heb gehoord dat het misschien aan de ontvanger in de telefoon ligt, dat deze vervangen moet worden. Ook heb ik in een topic gelezen dat de software versie geupdate kan worden bij een Nokia Service Point (huidige 4.35).
Heeft iemand dezelfde ervaring en wat heeft bij degene geholpen van de bovenstaande twee oplossingen (of misschien een andere)?

a.u.b. niet aankomen met een Li-ion accu te gebruiken, want die gebruik ik dus...

[This is what you get when you mess with us]