Toon posts:

Draadloos ADSL met Laptop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik wil binnenkort een laptop aanschaffen waarmee ik draadloos wil internetten.
Ik heb een USB ADSL modem,dus waar moet ik op letten bij de aanschaf van een laptop ? (als dit uberhaupt mogelijk is...)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je moet een ethernet modem hebben en een wireless router (desgewenst in 1 apparaat) en natuurlijk een wlan kaartje in je laptop :P

[ Voor 12% gewijzigd door Erkens op 07-04-2003 11:01 ]

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Als je een lapdoos koopt met een Ethernet aansluiting of USB, dan maakt het in principe vrij weinig uit of je een laptop of een desktop op je bureau hebt staan.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Je kan het beste dan een wireless modem + router (is een geheel) van mxstream kopen. Dan nog een kaartje in je laptop en dan heb je wireless. Alleen hier zit wel een prijskaartje aan, volgens mij iets van 400 Euro bij elkaar. Maar dan kan je ook meer dingen wireless aansluiten (max 255 ).

Verwijderd

Met je huidige USB modem gaat het iig niet, alleen met een ethetnet modem of wireless modem gaat dat lukken.

Het makkelijkste (en ook goedkoopste denk ik) is dat wireless modem, alleen krijg je daar dus geen PCM kaartje bij, das alleen zo als je dat wireless pakket kiest tijdens de aanmelding, daarna betaal je €400 voor die modem zonder kaartje.

Ok, KPN zet je dus af :P, via de shop van tompson zelf betaal je €333 incl. rembours voor die wireless modem :)

http://www.speedtouchdslshop.nl/producten/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 15:42 ]