Shenmue soundtrack?

Pagina: 1
Acties:

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hi,

Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar 't leek mij de meest waarschijnlijke plaats voor succes..

Weet er hier iemand waar ik de soundtrack van Shenmue een beetje secure kan bestellen? Shenmue is overigens een Spel en geen film (vandaar spielerij). Voor de gene die het niet kennen.. (een groot gemis, echtwaar) :)

Er IS een soundtrack van.. ben me al suf an het downloaden bij kazaa, maar echt compleet is ie daar niet te vinden, en ik vind het 't gewoon waard om origineel te hebben.. Alleen het enige wat ik kan vinden is van die houtje touwtje sites met creditcard betalings mogelijkheid, waarvan ik betwijfel of ik ooit de cd thuis krijg en meer verwacht dat er ineens hele vage aankopen op m'n kaart komen te staan..

Zijn er hier mensen die'm hebben? en waar is ie dan besteld?
Alvast bedankt..

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Misschien heb je hier ook wat aan :)

De meeste sites waar ze de soundtrack aanbieden zien er nog al lame uit idd... misschien bij een game speciaalzaak? probeer Dimensionplus ff te bellen die willen nog wel eens wat hebben :) www.dimplus.nl :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Shenmue; dat Dreamcast spelleke? ik zal mijn *backup* eens in m'n pc doen, kijken wat voor effect dat geeft (met zommige games kun je dan de soundtracks gewoon 'lenen' naar je pc in mp3) :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• xzenor

xzenor

Topicstarter
Het was een DC game inderdaad, maar deel 2 is nu op de XBOX uitgebracht. ook maar ff gekocht :)
Als deel2 op de xbox goed verkoopt dan komt deel3 ook op de xbox. dus beetje supporten maar he die handel...

Maar er is dus een officiele orchestra version op cd.. die zoek ik eigenlijk...

• xzenor

xzenor

Topicstarter
RSP schreef op 07 april 2003 @ 11:01:
Misschien heb je hier ook wat aan :)

De meeste sites waar ze de soundtrack aanbieden zien er nog al lame uit idd... misschien bij een game speciaalzaak? probeer Dimensionplus ff te bellen die willen nog wel eens wat hebben :) www.dimplus.nl :)
w00t!
Leuk :)
mp3-tjes, en nog legaal ook :)

Ik zal ook's bij dimplus kijken, wie weet hebben ze daar de cd..
Tis gewoon gaaf om het origineel te hebben.. ik heb deel 1 en 2 op de DC origineel..
nu deel2 (met dvd van deel1) op de xbox..
dan moet de soundtrack toch ook wel origineel he.. dat staat niet zo'n setje games op een rij met een sony-CDR er naast.....

(jaja, hoesjes printen, ik weet het.. maar 't gaat om het idee)

Verwijderd

Gewoon ff op eBay kijken.

De prijzen vallen wel mee, niet veel duurder dan een normale muziek cd. En als je bij een verkoper koopt met een hoge score (bijv. gkworld) loop je denk ik weinig risico.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
ohja ebay.. dat was er ook nog :)
'k zal eens kijken, thnx voor de tip

Verwijderd

Er zijn trouwens 3 soundtracks uitgebracht. De eerste is gewoon met alle muziek uit het spel, de tweede is een soundtrack met muziek van het eerste en tweede spel met een orkest opgenomen (die is echt briljant), en de derde is de jukebox soundtrack, met alle muziek die je op de jukeboxes in het spel kan vinden. Helaas heb ik er geen een van :'(
Je kan trouwens ook eens hier http://www.planetxbox.com/shenmuedojo/music.html kijken. Daar zijn alle soundtracks, alle muziek van de passport disc, en alle muziek van Shenmue 2 te krijgen, vooral dat laatste is cool omdat er nooit een soundtrack van Shenmue 2 is uitgegeven.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
ik heb het helemaal gevonden
http://www.gkworld.com
Daar kan je zo ontiegelijk veel soundtracks kopen das niet gezond meer

Ik denk dat ik ze maar gelijk alledrie bestel..
uiteindelijk zal ik ze toch wel alledrie willen en nu hoef ik maar 1 keer verzendkosten te betalen...

Verwijderd

possamai schreef op 07 april 2003 @ 22:32:
ik heb het helemaal gevonden
http://www.gkworld.com
Daar kan je zo ontiegelijk veel soundtracks kopen das niet gezond meer

Ik denk dat ik ze maar gelijk alledrie bestel..
uiteindelijk zal ik ze toch wel alledrie willen en nu hoef ik maar 1 keer verzendkosten te betalen...
En ik kan je verzekeren dat GKWorld goed en snel spulletjes levert. Ik heb zelf meer dan eens iets via gkworld besteld.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
eej thnx,
Die zekerheid geeft wel een prettig gevoel..
Misschien dat je dan ook weet wanneer ik ze kan bellen?
Ik ben er nog steeds niet achter wat voor tijdzone EST is....
Pagina: 1