Verwijderd
Ik neem aan dat die 2200 snmp onderstuend.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 10:56 ]
Ik heb er even naar gekeken, maar dit is ff iets te complex. Ik heb namelijk geen tijd om uitgebreid Perl enzo te gaan installenVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:54:
mrtg. Draait ook onder windows.
edit:
Ik neem aan dat die 2200 snmp onderstuend.
Weet iemand toevallig een simplerer programma? sorry martijntje
Je hoeft ook enkel je WAN poort te monitoren als je internet traffic wilt zien, en daarvoor is er een configmaker.
Je kan ook deze tool gebruiken om snel even te kijken:
http://leonidvm.chat.ru/
Maar ik neem aan dat je dat permanent wilt bijhouden.
Er is ook nog RRDtool, die alles in een DB plaatst (~ mrtg)
Btw: je had mrtg ook al kunnen vinden als je even gezocht had.
[ Voor 8% gewijzigd door Predator op 07-04-2003 19:03 ]
Iets te complex? Met 5 min. is het geinstalleerd.Canis Lupus schreef op 07 April 2003 @ 11:03:
[...]
Ik heb er even naar gekeken, maar dit is ff iets te complex. Ik heb namelijk geen tijd om uitgebreid Perl enzo te gaan installen
Weet iemand toevallig een simplerer programma? sorry martijntje
In de tijd die je nu kwijt bent om achter een ander prog te komen; had je mrtg al 10x kunnen installen
Maar volgensmij zijn er geen andere programma's welke snmp gegevens kunnen uitlezen, en op de manier die jij wilt in een grafiek verwerken.
Nu we hier toch allemaal gezellig bij elkaar zittenMRTG Compatibility List:
[....]
DrayTek routers (Vigor2000 and Vigor2200 series)
[....]
[ Voor 32% gewijzigd door Spider.007 op 07-04-2003 20:11 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate