MS Photo Editor 3 print niet naar XEROX DC4xx *

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:37
Dit programma blijkt niet echt samen te willen werken met de printer.

De xerox DC490/480/470/460 PCL5e neemt de printopdracht aan (via novell, het betreft hier een netwerkprinter dus) en je geeft hem vrij en dan gaat ie klagen dat het papier op is, terwijl er wel in zit. Het gaat hier om JPG bestanden, ik weet niet of dat wat uit maakt. Paint of PP of wat dan ook werkt wel gewoon.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• SkyStreaker
-foutje-

[ Voor 95% gewijzigd door SkyStreaker op 07-04-2003 11:53 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je iets toe wilt voegen aan je oude bericht kun je dit doen met behulp van de edit-knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif. Op deze manier lijkt het een schopactie, en dat zien we liever niet, zoals je hier kunt lezen: FAQ Forumgedrag - Not-done :).

• SkyStreaker
De printer wil nog steeds niet. Hij zeurt om papier wat er wel is, maar hij zegt van niet. Ik heb geen flauw idee wat dit kan zijn... Ik heb me rotgezocht op internet, maar... niks

[ Voor 94% gewijzigd door SkyStreaker op 07-04-2003 18:17 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Op verzoek titeledit :)

Gaat het met lagere resoluties (in de printerinstellingen) beter? Ga hoe dan ook wat spelen mat de printerinstellingen (RAW, etc etc)
Zo zou je ook 'print to file' kunnen proberen, en vervolgens dat bestand naar de printer kopieren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)