Hallo Festo een fabrikant van vooral pneumatische producten zoals cilinders ventielen enzovoort heeft een heel mooi programmatje om pneumatische schema's te simuleren. Een demo versie van dit proggie kun je downloaden http://www.fluidsim.de/fluidsim/download/v3/demo001p.exe Met deze demo kun je vanalles behalve wat je gemaakt hebt opslaan. Als je wat maakt schijn je bezig te zijn in: C:\Programfiles\Fsp3demo\ct\noname.ct Dit is natuurlijk afhankelijk van waar je hem geinstalleerd hebt. Als je echter in die map kijkt zie je niets.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit niet opslaan kan omzeilen ik heb namelijk niet zo veel zin om 783 euro te gaan lappen omdat ik ff wat schema's moet maken.
Heb de exe file al ingeladen in w32dasm maar hier wordt ik helemaal geen wijs uit.
M.v.g.
Poelman
Heeft iemand enig idee hoe ik dit niet opslaan kan omzeilen ik heb namelijk niet zo veel zin om 783 euro te gaan lappen omdat ik ff wat schema's moet maken.
Heb de exe file al ingeladen in w32dasm maar hier wordt ik helemaal geen wijs uit.
M.v.g.
Poelman