Toon posts:

ip adress via mac adress achterhalen.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een netwerk printen alleen nu moet ik deze instellen alleen ik weet niet wat zijn ip is?

Nu ben ik dus opzoeken naar een tooltje waarmee ik de ip kan opvragen via het mac adress.

Ik had iets gevonden van arp maar dat is local.. en rarp maar daarvoor dien je een server optezetten en omdat dit een netwerk is een groot netwerk kan ik niet zo maar even wat proberen.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 09:13:
Ik heb nu een netwerk printen alleen nu moet ik deze instellen alleen ik weet niet wat zijn ip is?
Testpagina printen op de printer?

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op 07 april 2003 @ 09:16:
[...]

Testpagina printen op de printer?
8)7 stom... had ik aan kunnen denken. :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 09:19:
[...]

8)7 stom... had ik aan kunnen denken. :)
en ach zoiets staat niet in een manual ofzo :/
daarnaast had je dit ook kunnen weten door even te zoeken in de search hier, want ik weet zeker dat dit al vaker gevraagd is met een aantal oplossingen.

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 07 April 2003 @ 09:22:
[...]

en ach zoiets staat niet in een manual ofzo :/
daarnaast had je dit ook kunnen weten door even te zoeken in de search hier, want ik weet zeker dat dit al vaker gevraagd is met een aantal oplossingen.
probeer eens te zoeken op mac adress.. zal je zien is niet zo simpel.. :) maar het is nog vroeg en had nog geen koffie gehad.

ik kan niet even bij die printer.. kan het ook via een tooltje want ik moet ook nog de ipadress van me gamecube vinden die thuis staat.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 09:33 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat jij niet bij de printer kan, kan ik nix aan doen.
Als het een interne netwerkkaart is, kun je je complete TCP/IP stack info zo achterhalen via een test/settingpagina.
Als het een extern kastje is, zit er ook wel een speciaal knopje op.
En anders staat er in de manual hoe je een pagina met die settings kunt uitprinten.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.