Mail account verwijderen exchange server [5.5]?

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 13:50
ik heb een probleem met mijn mail account hier op de server (exchange).
we hebben hier office nederlands en exchange is engels, maar als ik mijn mail accountinstel, krijg ik een INBOX ipv POSTVAK IN...de rest van de mappen zijn wel nederlands, verder heeft het hele bedrijf hier ook gewoon postvak in.... ik krijg dat inbox voor geen mogelijkheid veranderd in POSTVAK IN.

iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

daarnaast zat ik te denken om mijn account te verwijderen van de server en deze hierna opnieuw aan te maken, om zodoende een schoon account te hebben, met waarschijnlijk wel een postvak in....echter schijnt het zo te zijn dat deze instellingen op een of andere manier vewaard blijven in exchange, zodat verwijderen en opnieuw aanmaken geen nut heeft...kan iemand dit bevestigen?

oftewel....op welke manier kan ik ervoor zorgen dat mijn account geneutraliseerd wordt? of opnieuw aangemaakt als nieuw zonder de oude instellingen?

de search leverde niks voor me op....

Verwijderd

Heb je al gekeken op de Microsoft site ?

Welke functie heb je binnen je werk ?

• Tupolev
  • Laatst online: 12:50
Probeer anders een je mail via outlook te checken op een pc waarbij deze problemen niet optreden. Kan zijn dat de instellingen daarna weer goed zijn.

Engineering

• Bartez
  • Laatst online: 08-09 13:50
op een andere pc komen deze problemen ook voor....dus zit echt in het mail account denk ik.....op een of andere manier heeft hij de POSTVAK IN gewoon verwisseld met INBOX....dat moet dus teruggedraaid worden, maar hoe...

zal inderdaad ook eens op de microsoft site kijken....