Toon posts:

Wireless LAN voor 270 euro compleet

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vandaag in een foldertje ergens, ik weet niet meer waar of in welke krantje een wireless setje staan voor 270 euro compleet met zo`n zendertje (basis-station ofzo) en 2 wireless kaartjes voor zowel laptop of pci of allebei.
Dit foldertje was volgens mij overigens rijkelijk gevuld met mobiele telefoons, en accersiores.
Weet iemand toevallig welk krantje dit was en welke winkel en misschien zelfs welk merk dit setje was.
Thnx a lot!! :)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 02:18:
Ik zag vandaag in een foldertje ergens, ik weet niet meer waar of in welke krantje een wireless setje staan voor 270 euro compleet met zo`n zendertje (basis-station ofzo) en 2 wireless kaartjes voor zowel laptop of pci of allebei.
Dit foldertje was volgens mij overigens rijkelijk gevuld met mobiele telefoons, en accersiores.
Weet iemand toevallig welk krantje dit was en welke winkel en misschien zelfs welk merk dit setje was.
Thnx a lot!! :)
Met deze info kunnen we natuurlijk helemaal niks/erg weinig.

Wel weet ik dat er van Kobishi dergelijke setjes zijn, wat overigens nogal troep is vergeleken met bv Linksys. Denk aan packetloss, bereik, en slechte instelbaarheid/drivers. Ik zou je dus aanraden om naar een wat meer solide oplossing te kijken, kost ietsje meer, maar dat is het dan ook zeker waard.

Verwijderd

ik heb vandaag over WLan gelezen in de Inmac? (zaterdag ontvangen)
bedoel je zeker niet :?

Verwijderd

misschien mag ik het hier niet posten... maar ik heb nog wat spulletjes in de verkoop. allemaal wireless lan, en ik verkoop het accesspoint niet voor onder 200 euro. het is cisco spul en ik weet dat het voor veel mensen "te duur" is, maar zeker wel het geld waard. van die goedkope troep kan je misschien wel gebruiken, maar het is toch echt de lada onder de draadloze netwerk apparatuur (of trust :P)

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
www.hardwareconcurrent.nl

linksys wireless router met 4 poorts switch 129 €
linksys wireless pcmcia 70 €
linksys wireless pci 85 €
linksys wireless usb 70
als je 2 usb neemt komt dat dus neer op 269€
lijkt me vrij redelijk(ga ik zelf ook bestellen)
komen trouwens nog wel 5/13 € bezorgkosten

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

JWO

duur zeg :P

www.challengecomputers.nl heeft svec Wlan spul, stuk goedkoper

AP -> 87,-
Wlan pccard -> 32,-
Wlan USB -> 42,-

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
JWO schreef op 07 april 2003 @ 09:45:
duur zeg :P

www.challengecomputers.nl heeft svec Wlan spul, stuk goedkoper

AP -> 87,-
Wlan pccard -> 32,-
Wlan USB -> 42,-
niet om flauw te zijn, maar zit ook te denken over draadloos netwerkje. maar op de door jouw opgegeven site zie ik nergens een AP voor 87 staan
kan je misschien ff merk/type toevoegen ?

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ten eerste ligt het aan mij of staat er nix van svec op die site :D
ten tweede heeft de linksys uitgebreidere mogelijkheden(oa. UPnP, wat nodig is voor msn bestand verzenden/gesprekken via msn, en nog wat leuke dingetjes)

moet ik wel bij zeggen dat dat ding van linksys een AP is met een router ingebouwd, dus meteen geschikt om kabel/adsl te delen. en dat is de reden dat ik er een nodig heb.

[ Voor 29% gewijzigd door tijsco op 07-04-2003 09:56 . Reden: ... ]

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
ik heb al een router (van smc) dus ben eigenlijk alleen op zoek naar een ap (zonder dhcp liefst als hij de dhsp van de router maar doorgeeft)
1 pcmcia en 1 pci

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

LAN hoort niet in I&T, maar in NT.
Maar daar zijn wel genoeg topics over Wireless LAN.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.