welke hd kan ik het beste kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• layed_back
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-08-2008
ik zoek een harddisk die ik 24/7 kan laten draaien. en hij moet zeker een jaartje of 4 5 mee kunnen gaan.

oh ja het moet wel in een pentium 2 266mhz kunnen werken.
als het ook nog kan dat ik hem later zonder probleem kan overzetten in een later te kopen pentium 4.

alvast bedankt.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ehh, ik zou als ik jou was eerst ff de FAQ's doorlezen. Daar staat veel info in. oa ook wat jij nu wilt.

SCSI is iig aan te raden voor 24/7 gebruik ( is ooit een topic van geweest op de frontpage )

edit: Welkom op GoT ;)
edit2: linkje naar FAQ http://gathering.tweakers...st_message/16985205#welke

[ Voor 28% gewijzigd door Vinnie op 07-04-2003 01:25 ]

C:\>_

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Post je vraag nog een keer op www.beginnersweb.nl

De reden waarom ik dat zeg is omdat je niet post wat voor moederbord je precies hebt (ik neem dat je het misschien nog niet weet), je weet niet dat zo'n harddisk zonder probleem kan worden overgezet in een nieuwer systeem, en je bent nog niet bekend met de zoekfunctie.

Dat maakt allemaal ook helemaal niks uit want we zijn er allemaal om je te helpen, maar om wat basiskennis op te doen raad ik je toch aan om even rond te surfen op www.beginnersweb.nl .
Even de FAQs op dit forum lezen leert je ook een hoop, maar ik kan me voorstellen dat je niet op zo'n lap tekst zit te wachten :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als je m zo lang achter elkaar wilt laten draaien kun je inderdaad veel beter SCSI nemen. Hiervoor koop je dan een aparte controller en die is toch niet moederbord afhangkelijk :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Lees dit eerst eens even: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003)

't antwoord op jouw vraag met bijbehorend advies staat daar letterlijk in :)

Dit topic is gesloten.