[WinXP] Netwerkkaart + Drivers problemen?

Pagina: 1
Acties:

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
Ik heb net een leuke paar uur Windowsmogelijkheden achter de rug. Onder Windows 2000 begon vanmiddag mijn Internet Explorer raar te doen: plaatjes konden niet meer geladen worden, ze bleven zelfs helemaal weg. Ik dacht eerst dat het aan IE lag, en heb toen IE opnieuw geinstalleerd. Toen sloeg mijn computer op hol.

Ik heb toen een schone install gedaan met XP, en als eerste het internet weer aangezet. Dat deed het eerst prima, maar op een gegeven moment begon het weer dezelfde kuren te vertonen, geen plaatje dus. EN dus niet eens rode kruisjes.

Daar kwam bovenop dat Windows na een herstart aangaf dat de netwerkkabel niet aangesloten was, terwijl die er gewoon inzat en ik wel kon internetten. Mijn idee is dus dat er ergens een driverfout zit in Windows, of wellicht is mijn netwerkkaart gaar, ik heb hem al in andere slots gedaan zonder resultaat. Ik heb zowat alle drivers geprobeerd. Ik ga zo even kijken of Mozilla het wel doet, maar ik ben momenteel het spoor even kwijt, ik denk dat er iets met de drivers icm XP is, hebben jullie nog een idee?

Ik heb hierover gezocht, maar kon niks vinden, en ik weet dus niet waar ie thuishoort, dus mocht het niet bevallen, dan kunnen de modjes vast wel verplaatsen :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wat voor netwerkkaart heb je?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
zo'n goedkope, een Sweex... maar ik ben nu langzamerhand bezig problemen te elimineren en ben inmiddels zover dat Windows wel overtuigd is dat m'n netwerkkabel is aangesloten. IE werkt alleen nog steeds niet, dus zal ie eigenlijk naar SA moeten. momenteel werkt Mozilla wel probleemloos ook nog, dus moet het wel IE zijn. maar ik zou het op zich wel prettig vinden als IE het ook weer doet... :)