Toon posts:

[ftp] Stoppen meerdere threads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ftp server draaien (met goede upload snelheid) en heb regelmatig gebruikers die wat van mij downloaden. :)

Hier heb ik niets op tegen, maar nu heb je altijd gebruikers die programma's gaan gebruiken zoals Mass Downloader, etc. Qua snelheid zal dat voor die gebruiker niet of nauwelijks uitmaken (is getest :9 ), maar mijn snelheid thuis wordt dan te traag.

Nu ben ik op zoek naar een programma dat meerdere threads van een gebruiker op één en hetzelfde bestand kan stoppen/weigeren, zodat de gebruiker maar een stuk van een bestand per keer kan downloaden ipv 30 threads op een bestand. Is hier een programma voor :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, ik ken geen FTP server waar je dat NIET kunt instellen eigenlijk. WElke gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 06 april 2003 @ 23:47:
Uhm, ik ken geen FTP server waar je dat NIET kunt instellen eigenlijk. WElke gebruik je?
Ik gebruik proftpd, maar kon hierover niets vinden. (Ik voel m al aankomen: verkeerd gezocht zeker :9 ) Zou je een tip of linkje van de sluier willen lichten?

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij serv-U kun je wel instellen hoevaak 1 gebruiker mag inloggen
Nou weet ik niet 100% zeker of 1 thread ook gelijk staat aan 1 login.

maar probeer het eens zou ik zeggen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 23:49:
[...]

Ik gebruik proftpd, maar kon hierover niets vinden. (Ik voel m al aankomen: verkeerd gezocht zeker :9 ) Zou je een tip of linkje van de sluier willen lichten?
Het gaat meestal niet per bestand, maar per IP adres. Dus elk IP adres kan maar 1x inloggen op je server. Je kan vaak zelfs zorgen dat ze niet mogen 'hameren' (te vaak proberen in korte tijd om meerdere threads te starten)

edit: Met 1 login kan je maar 1 thread starten.

[ Voor 5% gewijzigd door dreeke op 06-04-2003 23:56 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
twiFight schreef op 06 April 2003 @ 23:54:
Bij serv-U kun je wel instellen hoevaak 1 gebruiker mag inloggen
Ik gebruik Proftpd en ben niet van plan daar vanaf te stappen ;)

BTW: 1 login is 1 thread :)

EDIT:
Heb het waarschijnlijk alsnog gevonden voor proftpd: MaxClientsPerUser :)
Bedankt voor het opweg helpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 00:09 ]

Pagina: 1