Ik had ff een vraagje over Commandos 2.. Klopt het dat de max resolutie die instelbaar is, maar 1024x768 is? Want ik heb zojuist een nieuwe 19" monitor gekocht en wilde dit spel wel eens spelen in 1280x960 of 1600x1200.. Krijg je mooi overzicht enzo.. maar dat zit er niet zeker? Nieuwste patch staat voor commandos 2 is geïnstalleerd, maar zorgt er niet voor dat ik een hogere resolutie kan krijgen.. Iemand een oplossing?
1024x768 is inderdaad de hoogste resolutie voor Commandos 2. Maar aangezien het een 2D spel is eigenlijk ook wel genoeg. Commandos 1 had alleen maar 640x480 
Als je echt een hogere resolutie wilt zou je moeten kijken of je dat in een .ini bestand aan zou kunnen passen, maar als dat niet ingebakken is zal dat of niet of niet goed op je beeld komen.
Maar naar mijn weten is 1024x768 wel genoeg hoor, ook op een 19" monitor
Als je echt een hogere resolutie wilt zou je moeten kijken of je dat in een .ini bestand aan zou kunnen passen, maar als dat niet ingebakken is zal dat of niet of niet goed op je beeld komen.
Maar naar mijn weten is 1024x768 wel genoeg hoor, ook op een 19" monitor
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik vond het overzicht in 1024x768 zeker de moeite waard maar da's mijn mening. Ik heb altijd in 800x600 moeten spelen en heb daar nooit veel moeite mee gehad... Bovendien ziet commando's er op een 19 inch toch ook erg scherp uit in 1024?