java handmatig verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik heb gisteren bij www.java.com geprobeerd java te installeren, maar daarbij was hij onderweg vast gelopen en als ik nou een site met java (waarvan ik weet dat die java gebruikt) probeer te openen dan loopt de computer vast.

Ik heb al gekeken hoever java was geinstalleerd en hij stond bij configuratie scherm maar als ik dat opende liep in ook vast. Ik gebruik trouwens een win XP machine, geen sp1 ofzo. Ik heb trouwens ook als geprobeerd het opnieuw te installeren, maar dat lukt niet aangezien java.com ook java gebruikt op hun site...

Wie kan mij helpen win weer zo te krijgen dat java het doet?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik weet niet of ik je ermee help, maar hier is de directe download link naar de Java virtual machine: http://java.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=7544.

Als het goed is zou die geweoon gemakkelijk geinstalleerd moeten kunnen worden. En verwijderen kun je niet gewoon in je configuratiescherm bij software?

anders moet je eens kijken hoe je over het algemeen plugins uit internet explorer kunt verwijderen. Ik heb zelf geen idee hoe dit gaat.

• Paul C
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:35:
Ik weet niet of ik je ermee help, maar hier is de directe download link naar de Java virtual machine: http://java.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=7544.

Als het goed is zou die geweoon gemakkelijk geinstalleerd moeten kunnen worden. En verwijderen kun je niet gewoon in je configuratiescherm bij software?

anders moet je eens kijken hoe je over het algemeen plugins uit internet explorer kunt verwijderen. Ik heb zelf geen idee hoe dit gaat.
bedankt, maar die directe link werkt bij mij niet en hij staat niet bij software, want als het zo simpel was dan had het mij niet kunnen kisten (afklopen).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:13
Zelf heb ik een aantal keren Java uitgeprobeerd van Sun, maar ik vind het erg slecht werken, veel te sloom en vaak werkt het gewoon niet.
Ik gebruik nu gewoon Java van Microsoft zelf, dat werkt perfect :)
Hier is een downloadlink voor Microsoft Java, misschien is je probleem verholpen als je deze installeert.

The devil is in the details.

• Paul C
MaRc0 schreef op 06 april 2003 @ 22:47:
Zelf heb ik een aantal keren Java uitgeprobeerd van Sun, maar ik vind het erg slecht werken, veel te sloom en vaak werkt het gewoon niet.
Hier is een downloadlink voor Microsoft Java, misschien is je probleem verholpen als je deze installeert.
quote van de site die je krijgt als je op downoaden klikt:
Houston, we have a problem...

Due to the impact of the Court Ruling on January 21 2003, the U.S. District Court in Baltimore issued a preliminary injunction requiring Microsoft to include the latest Java Runtime Environment (JRE) from Sun Microsystems in certain versions of Windows. Microsoft has stopped the distribution of the Microsoft Virtual machine (Microsoft VM) and will phase it out.

As an alternative, you can download the Sun Java Virtual Machine - this will address any needs for Java Virtual Machine.

Click here to download the Sun Java Virtual Machine
Dus als ik het goed begrijp bied microsoft de sun versie van java aan :+
Maar ik zal het zo proberen, maar post dit ff voordat mijn computer vastloopt, je hoort dadelijk meer!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 06 april 2003 @ 22:47:
nee dus

onderstaande komt in beeld wanneer je t wilt downloaden

**
Houston, we have a problem...

Due to the impact of the Court Ruling on January 21 2003, the U.S. District Court in Baltimore issued a preliminary injunction requiring Microsoft to include the latest Java Runtime Environment (JRE) from Sun Microsystems in certain versions of Windows. Microsoft has stopped the distribution of the Microsoft Virtual machine (Microsoft VM) and will phase it out.

As an alternative, you can download the Sun Java Virtual Machine - this will address any needs for Java Virtual Machine.
**

Helaas.

http://www.idilis.ro/down...php?w=143&action=download

wel een enge site maar tis ervan te downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 23:06 ]

• Paul C
Nizno:
Ik ga die van jou eens kijken, want als die sun software net zo goed is als hun upload dan heb ik er niet veel vertrouwen meer in. Hij moet nl. om de seconden connecten en dan komt er weer een paar pakketjes pinnen :r

update: Die van sun zou er +- 45min over gaan doet op de snelheid die hij had, deze was er binnen een halve min.

[ Voor 21% gewijzigd door Paul C op 06-04-2003 23:15 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Java virtual machine weg bij Windows Update
voor de mensen die MS Java VM willen hebben, gaat uw gang.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Paul C
Bedant voor al jullie tips, maar mijn probleem zoals ik het hier gepost heb is dan wel opgelost, maar waar ik heel deze java vm voor nodig had werkt nog steeds niet :'( .

Ik probeerde nl. onze nieuwe cisco router te configureren maar hij wou da java applet niet downloaden omdat hij eerst de java vm van windows moest updaten, maar dat ging weer niet omdat ms hem offline had gehaald.

Maar nu doet die java applet het nog steeds niet, weet iemand waarom of komt dit niet door deze java vm en moet ik dit in het netwerk forum posten??
Pagina: 1