Toon posts:

Mp3 zoals in dekroeg --> ik wil dat ook graag!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emping
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-04 12:18
Probeer eens JUST JUkebox STudio. Het is een hobby project van mij. Als ik bardienst had op de sportclubs van mij en de kids kon ik de gemiddelde muziek PC maar lastig doorgronden. Als iemand dan vroeg om even een verjaardagslied te draaien duurde dat te lang, dus ik besloot mijn eigen software te schrijven. Het is gratis en te downloaden op http://www.jukeboxstudio.nl vind je het niets, dan haal je het weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 19:01
Ik denk niet dat de vraag van de TS na 17 jaar nog relevant is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 22:04
Emping schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:35:
Probeer eens JUST JUkebox STudio. Het is een hobby project van mij. Als ik bardienst had op de sportclubs van mij en de kids kon ik de gemiddelde muziek PC maar lastig doorgronden. Als iemand dan vroeg om even een verjaardagslied te draaien duurde dat te lang, dus ik besloot mijn eigen software te schrijven. Het is gratis en te downloaden op http://www.jukeboxstudio.nl vind je het niets, dan haal je het weer weg ;)
Deze vraag werd gesteld in 2003... Ik denk dat hij ondertussen zijn muziekje heeft kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Muziekles nemen, dan kan je 17 jaar later zelf spelen op het feestje :P

@Emping ik begrijp dat je enthousiast bent, maar op deze manier is het niet anders dan spam. Ik sluit dit topic dan ook wel om te voorkomen dat iemand niet door heeft dat de vragensteller zal zijn afgehaakt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.