vragen over plextor 8x4x32, kopen? of een goedkope

Pagina: 1
Acties:

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Ik wil op de komende HCC-dagen een cd-writer kopen, waarschijnlijk de plextor 8x4x32x. In dit forum las ik een aantal vaagheden over deze burner, nl.

Problemen om cd-rw's te branden
Geen UDMA ondersteuning
DMA blijft niet aangevinkt.
Tikken bij audiocd's

Ik ben niet van plan om veel te branden, de brander moet het gewoon doen, en over 3 jaar wil ik dat ie nog steeds ondersteunt is qua drivers enz. Vandaar mijn keus voor een plextor, geld voor de burnproof plextor heb ik niet. Moet ik deze plextor nemen of is er een goedkopere die ook voldoet, en dan niet 2 tientjes goedkoper.

Wat is trouwens het verschil tussen oem en retailverpakkingen

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Over de 8x Plex kan ik je niet veel vertellen, maar het verschil tussen OEM en retail is volgens mij een IDE kabel, een CDRW en een CDR. Misschien nog wat boekies en proggies.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Ridder
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Ik ben ooit begonnen met een Plexwriter 4/12 en daarna heb ik alle modellen die uitkwamen wel in mijn kastje gehad (nu een 12/10 SCSI en een 12/10 IDE).
Ook de 8/4/32.
Problemen ben ik nooit tegengekomen, ook niet die jij noemde.
Betere ondersteuning kan je bij geen ander merk vinden.

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Draait nu al een half jaar als een zonnetje. Nooit problemen mee. Draait onder Win2K SP1 met Adaptec software.

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Zover ik weet is de Plextor 8x4x32 niet meer leverbaar ....

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Bij Computerland in Rotterdam zag ik er van de week nog een aantal retail versies liggen,
Plexwriter 8x4x32 ide voor fl 548,- :)

Verwijderd

heb zelf ook de Plexwriter 8/4/32a, bevalt goed, zeer goed =) nog nooit problemen mee gehad...

• chemistone
  • Laatst online: 06-12-2025
Op maandag 20 november 2000 23:33 schreef The_Order het volgende:
Bij Computerland in Rotterdam zag ik er van de week nog een aantal retail versies liggen,
Plexwriter 8x4x32 ide voor fl 548,- :)
Bedankt voor de tip, maar f 548,- is mij iets te duur, ik zag ze in de pricewatch staan voor f 468,- en dat komt beter in de buurt, mocht f 548 de goedkoopste zijn die ik kan vinden, dan ga ik voor de burnproof voor een paar tientjes meer. Als het verschil groter is dan f 150,- neem ik de 8x4x32 plextor (als die er is) Ik wil wel graag burnproof maar ik zal hem voornamelijk als backup gebruiken en dan vindt ik 600+ een beetje te veel.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je net wat meer uitgeef theb je er wel een met burnprooftechnologie.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1