Hoi ik heb laatst een audigy 2 gekocht maar ik zet met een probleem .. in windows tijdens de speaker test kloppen links en rechts wel (waar het geluid vandaan komt) maar als ik een spel ga spelen (maak niet uit welke) komt het geluid wat van rechts komt in de linker box en andersom ... Plz help .. Ik heb windows 2000 met alle service packs + updates en de nieuwste audigy drivers .. Bij windows xp had ik dit probleem ook. Iemand enig idee ?
klinkt al een optie om geluid te reversen, of wel l+r om te draaien, zeker omdat je het met ALLE spellen hebt zoals jezelf al aangeeft. Wel wazig blijft dan dat het in de speaker test wel klopt...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Misschien dat je in alle spellen reverse stereo aanzet?
Dan zou hij dit topic toch niet openentweakduke schreef op 06 April 2003 @ 23:55:
Misschien dat je in alle spellen reverse stereo aanzet?
Denk aub even na voordat je post.
[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 06-04-2003 23:58 ]
speakertjes ff omdraaien, klopt alleen de windows test niet
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Euh rustig maar hoorFairy schreef op 06 April 2003 @ 23:57:
[...]
Dan zou hij dit topic toch niet openen
Denk aub even na voordat je post.
En anders gezegt :
Als reverse stereo niet aanstaat, zet hem aan en het geluid komt er wel goed uit.
Anders moet het toch aan de driver liggen.
tja kon ik men speakers maar omdraaien .. ik gebruik altijd een headset terwijl ik spellen speel en omdat ik meestal counter-strike speel (heb mic nodig om te communiceren) is dat dus ook geen optie om men headset om te draaien.... Maar weten jullie hoe ik men sound kan reversen door middel van een of andere setting in windows of .. een counter-strike command of wat dan ook ?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 08:10 ]
www.kxproject.com
Daar ff een drivertje downloaden, drivers van creative zijn slecht + weinig updates enzo...
Daar ff een drivertje downloaden, drivers van creative zijn slecht + weinig updates enzo...
Verwijderd
Inderdaad, met de kX-drivers is het makkelijk te reversen. En het zijn geweldige drivers. Maar de TS zegt erbij dat het ook gaat om het geluid in spellen, en daar zijn ze nog niet helemaal geknipt voor (EAX ontbreekt, A3D slechts gedeeltelijk ondersteund).cyberbetica schreef op 08 April 2003 @ 19:00:
www.kxproject.com
Dus TS, kijk maar wat je ermee doet. Het zijn superdrivers als je ultieme controle wilt over alles wat je kaart doet en kan.
Verwijderd
'Je hebt drivers'.
Welke bedoel je? Als je het over de kX-drivers hebt: hieronder heb ik een screenshotje. Het gaat om het vinkje dat staat bij de twee speakertjes (met die pijltjes ertussen) onder de drie dubbele sliders. Dat is de 'swap front/rear'-optie. Bij de Creative-drivers weet ik niet uit m'n hoofd hoe je makkelijk zou kunnen reversen.
Welke bedoel je? Als je het over de kX-drivers hebt: hieronder heb ik een screenshotje. Het gaat om het vinkje dat staat bij de twee speakertjes (met die pijltjes ertussen) onder de drie dubbele sliders. Dat is de 'swap front/rear'-optie. Bij de Creative-drivers weet ik niet uit m'n hoofd hoe je makkelijk zou kunnen reversen.
Pagina: 1