Sim kaart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01 20:03
Ik heb van een vriend van mij een sim kaart gekocht. Deze werkte gewoon goed, nu heb ik deze in de kontzak van mijn broek gedaan en vandaag wilde ik hem in mijn telefoon doen. Eerst werd de simkaart niet herkend en later kreeg ik een simkaart fout. Ik heb het ook met een andere telefoon geprobeerd om te zien of het echt aan de simkaart ligt. Bij deze telefoon krijg ik dezelfde melding.
Beide telefoons zijn simlock vrij.
Is de kans groot dat de simkaart beschadigd is of kan het ergens anders aan liggen?
Als de simkaart beschadigd is kan ik hier dan nog iets aan doen?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
een nieuwe aanvragen vrees ik
ik heb dit ook een keer gehad nadat ik hem eennacht in mijn portemonne had gehad

Tijd van werken, tijd van rusten

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Er is een mogelijkheid dat je foon de sim niet accepteerd omdat je misschien een enkelbands toestel hebt, bijv. een Nokia 6110, ik noem maar wat op, die doet het ook niet met sommige providers.Dus geef even aan welk toestel en welke simkaart(provider) je hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Gem1e op 06-04-2003 21:51 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Die simkaart is natuurijk gewoon kapot. Je behoord die dingen voorzichtig te behandelen ;)

Je kunt proberen of je van je provider een nieuwe kunt krijgen of kopen (met hetzelfde nummer), anders is het jammer. Dan zul je een nieuwe kaart + nummer moeten aanschaffen.

Dit topic is gesloten.