Ik vraag me af waarom je in windows altijd een floppydrive in je "my computer" hebt staan terwijl je helemaal geen floppydrive hebt? Is er ook een mogelijkheid om die weg te halen ofzo? Want soms gaat ie naar floppydrive zoeken terwijl die er niet is, wat onnodig veel tijd in beslag neemt en gewoon irritant is
Volgens mij kan je die met tweak ui wegslopen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ok ga ik dat proberenblackd schreef op 06 april 2003 @ 21:12:
Volgens mij kan je die met tweak ui wegslopen.
Kan je idd met Tweak UI weghalen. Heb op dit moment hetzelfde 'probleem' met Win 98SE, sta net op het punt om Tweak UI te downloaden ....
Hij ziet ook niet echt een diskettedrive, maar een 'Removable Disk'
Hij ziet ook niet echt een diskettedrive, maar een 'Removable Disk'
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ok dat werkte 
Nou nog 1 probleempje: als je een nieuwe driver ergens voor wilt installeren en je moet op "have disk" klikken...
Dat zal wel niet op te lossen zijn, maar het blijft irritant.
Nou nog 1 probleempje: als je een nieuwe driver ergens voor wilt installeren en je moet op "have disk" klikken...
Bij apparaatbeheer dit apparaat niet gebruiken activeren ?
idee @ Keesk 
Ik heb al geprobeerd om de floppy controller te deleten maar hij blijft hem steeds opnieuw vinden. Dus dan schakel ik hem maar uit, ff zien of dat helpt.
Bij mijn VIA Epia moederbord heb ik er geen last van omdat dat bord niet eens een controller heeft
Ik heb al geprobeerd om de floppy controller te deleten maar hij blijft hem steeds opnieuw vinden. Dus dan schakel ik hem maar uit, ff zien of dat helpt.
Bij mijn VIA Epia moederbord heb ik er geen last van omdat dat bord niet eens een controller heeft
[ Voor 24% gewijzigd door dreeke op 06-04-2003 21:43 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Waahh dat werktKeesk schreef op 06 April 2003 @ 21:23:
Bij apparaatbeheer dit apparaat niet gebruiken activeren ?
Verwijderd
In mijn w2k servertje in de meterkast zit geen floppy , en in "my computer" staat ie dan ook niet. A: drive verwijderen in BIOS setup zou voldoende moeten zijn.
Pagina: 1