Ik heb sinds een week een ander ssysteem en alles draaide als een tiet! nadat ik het systeem een 3 dagen had ging plots het beeld nadat winxp pro was opgestart uit. ik pc uit gedaan en opnieuw aan, hierna starte de pc weer op en ging het beeld dit keer na het inlogscherm uit. ik mijn 3d karrt (radeon 9700 pro) eruit gedaan en alle stekkers/aansluitingen gecontroleert, hierna deedt ik de pc weer aan en alles draaide weer vreemd genoeg zonder dat er iets was veranderd. hij heeft toen 2 dagen goed gewerkt en sinds zaterdag wil het beeld niet meer verschijnen, terwijl ik die vrijdag de hele dag bijna op de pc geweest ben. ik heb hierna een andere 3d kaart erin gestopt om te zien of het hieraan lag, maar helaas ook de andere 3d kaart toonde geen beeld op de monitor. hierna heb ik het beeldscherm getest op een ander systeem en de monitor functioneerd gewoon goed. nogmaals alles gecontroleer van aansluitingen etc maar niets werkt! wie weet misschien wat het nog kan zijn ? ik dacht zelf misschien de voeding omdat het maar 180 watt is. maar nadat ik alles losgekoppelt had en alle pci sloten (kaarten) en noem maar op, eruit had gehaalt starte hij nog steeds niet op! dus hieraan ligt het dus ook niet!
specs:
DELL precision 340
p4 2,4 GHz (533)
2048 mr rdram 800 Mhz
80 gig ibm schijf 7200 rpm
specs:
DELL precision 340
p4 2,4 GHz (533)
2048 mr rdram 800 Mhz
80 gig ibm schijf 7200 rpm