ondertitel in divx player 2.0?

Pagina: 1
Acties:

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
hoi,

ik heb divx player 2.0 zonet gedownload het speelt perfect maar nu heb ik nog een srt bestand(ondertitel) hoe kan ik die tegelijk afspelen?
ik kan nix in het programma vinden

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
zet de film en de srt file in de zelfde map.
Geef ze dezelfde naam.
bv film.avi film.srt start de film

• PcFer
midget schreef op 06 april 2003 @ 20:55:
zet de film en de srt file in de zelfde map.
Geef ze dezelfde naam.
bv film.avi film.srt start de film
hmm... werkt niet egt bij mij

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 21:56

Smoonshine

Feyenoord!!

Volgens mij heb je daar ook een extern programmatje voor nodig om de ondertitels op die manier af te spelen. Een voorbeeld hiervan is VobSub. Ikzelf heb het Total Divx pack geïnstalleerd en daarmee speelt hij ook de ondertitels automatisch af.

uhm...

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:27
directvobsub is een programmatje dat zichzelf opstart zodra er een film wordt geladen, zoek ff met google op directvobsub en dan kun je hem downloaden. is gratis (opensource).

werkt perfect bij mij. moet je wel de srt het zelfde noemen als de avi file

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 21:56

Smoonshine

Feyenoord!!

DirectVobSub werkt trouwens niet met Mediaplayer 9. Ik zou het Total Divx Pack nemen. Hier zit die ondertitel functionaliteit automatisch in. Ook zitten er de AC3 en Xvid codecs bij in.

uhm...

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik gebruik altijd MicroDVD player. Daar kan je de sub wel selecteren en die zet hem in een layer over de film. Dus normaal gesproken komt ie in het zwarte stuk. DirectVobSub zet de ondertiteling vaak IN de film en dat vind ik irri.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• PcFer
directvobsub werkt perfect danku

Verwijderd

Wat misschien makkelijker werkt is de Bsplayer,(ookwel bekend als bplayer) kun je de apparte film, audio(optioneel) en sub(optioneel) selecteren. Geen problemen meer met zelfde namen en zo... Is ook ongeveer uit mijn hoofd 600 k

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Ikzelf gebruik hier de Radlight Player, speelt zowat alles af en kan alle ondertitelsbestannden aan. Je kan de ondertitel zelf zetten waar je wilt door er op te klikken en te verschuiven ( standaard zet die ze in de zwarte balk).
Je kunt zefs de timing veranderen als je wilt , dus bv. 5 sec eerder of later of zo.

Wat ook makkelijk is dat die de ondertitels onthoud, ook al staan ze niet in dezelfde map, ik heb al mijn ondertitels in een map staan , heb ik een film eenmaal geselecteerd met ondertitels, zijn ze er de volgende keer vanzelf bij . :)

[ Voor 1% gewijzigd door darmit op 08-04-2003 17:39 . Reden: typefout ]

searisk

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 07:17

Thunde®

Don't Worry :)

MicroDVD 1.2 ( http://ftp.spisnet.sk/software/microdvd/mdvdp12.exe ) werkt ook heel goed en simpel

www.ondertitels.nl en dan bij de faq staat uitleg over het progje

Mijn spec's | Modelbouwforum

• dbzfan
  • Laatst online: 18-09 16:30

dbzfan

Nee.

Ik gebruik altijd divx subtitle displayer :)

Verwijderd

Kijk eens op www.ondertitels.nl en ga dan naar de f.a.q. Daar vind je een goede handleiding van dit programma. Kort maar krachtig
Pagina: 1