Waarschijnlijk de stomste vraag van de week, ik ben bezig met het maken van een simpele web-site. Omdat ik hiervoor caching wil inbouwen; zodat de meeste gewilde pagina's meteen op het scherm staan en dat het systeem niet belast wordt met onnodig php parsing.
Ik heb de vraag of het mogelijk is om de output van php-file op een of andere manier op te slaan naar de hardeschijf; en te gebruiken als caching.
In Apache heb gezegt dat als van het domeinnaam moet worden ge-direct naar core.php die dan alle requests afhandeld; en bijv. fpassthru() aanroept als de desbetreffende pagina reeds beschikbaar is in de docroot (scheelt tijd hoop ik
)
Als iemand enig idee heeft, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!
Ik heb de vraag of het mogelijk is om de output van php-file op een of andere manier op te slaan naar de hardeschijf; en te gebruiken als caching.
In Apache heb gezegt dat als van het domeinnaam moet worden ge-direct naar core.php die dan alle requests afhandeld; en bijv. fpassthru() aanroept als de desbetreffende pagina reeds beschikbaar is in de docroot (scheelt tijd hoop ik
Als iemand enig idee heeft, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 06-04-2003 20:51 . Reden: betere tekst ]