The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Als je aan een mpg2 kaartje kunt komen (die dingen liggen voor het op rapen als je een beetje op marktplaats zoekt) zou ik het zeker doen.
Je cpu zal dan helemaal niet meer gebruikt worden trouwens
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
dank!
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen. Ik moet er 25 euro voor hebben
mail maar naar d.j.dijk@student.utwente.nl
je lust hem doorAlpha_Mouse schreef op 06 april 2003 @ 20:58:
owe nog ff 1 vragie Terw_Dan.... hoe sluit je dat aan? linken die gewoon aan elkaar of hoe zit dat... just asking/wondering
dank!
kabeltje in VGA poort die naar je mpg kaartje gaat, en daar sluit je je monitor op aan.
Heb zelf overigens een DXR3 van Creative, en dat is tot een reso van 1024*768 een perfect kaartje.
ik zou dit dus eerst maar eens gaan proberen
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
imho is software decoden altijd van mindere kwaliteit dan hardware coderen.Hellhound schreef op 07 april 2003 @ 02:32:
Met een P3 1ghz heb je absoluut geen hardware card nodig voor mpeg2, je moet gewoon een goeie video decoder hebben. Hier een link naar de volgens mij de beste mpeg2 codec (Elecard). http://www.elecard.com/ftp/pub/mpeg/decoder/EMpgDec20.zip
ik zou dit dus eerst maar eens gaan proberen
Op mijn P90 zagen DVDs er beter uit met hardware compressor dan op mijn Athlon 1666 zonder (ingeschakelde) hardware compressor (vidcard support het wel, maar hardware acceleratie stond uit).
Maar het is natuurlijk wel zo dat je het altijd kunt proberen, ik weet alleen zeker dat de kwali minder is.
toppie!
arjandijk ik gaat ff klooien kijken of ik het aan de praat krijgt anders hoor je van me... iig bedankt
Verwijderd
ahuizing apostrof cistron punt enel
te..te..te laat!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 23:36 ]
duidelijike taal
bij de weg het is "apenstaart"
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
probleem opgelost
soms is het zo makkelijk
bedankt mensuh