Toon posts:

[WinXP]Vage problemen met chat en filesharingprorgamma...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een verse Windows-installatie gedaan. Mijn browser, e-mailclient en chatprogramma werken. Chatten gaat, maar bestanden verzenden via msn messenger of online komen met kazaa gaat niet. Ik heb al verschillende versies van kazaa en trillian geïnstalleerd, maar dat lost het probleem niet op. Vandaar dat ik denk dat het aan Windows ligt. Alle firewalls zijn uitgeschakeld. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Wat voor internetverbinding heb je? Zit je direct aan het internet, of wordt het gedeeld door een router? Zo ja, welk programma wordt er gebruikt om het internet te delen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 19:41:
Wat voor internetverbinding heb je? Zit je direct aan het internet, of wordt het gedeeld door een router? Zo ja, welk programma wordt er gebruikt om het internet te delen?
Ik ben samen met mijn broer dmv een hub op 't net aangesloten, maar daar ligt het probleem niet, want voor die herinstallatie ging alles prima...

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 22:43
Het ligt denk ik toch aan je verbinding. Heb je echt alles wel goed ingesteld (bijv. gateway bij eigenschappen van tcp/ip van je netwerkverbinding) :?
MSN filesharing, Kazaa, eDonkey, etc. problemen worden meestal veroorzaakt door verkeerde instelling van de router (als gewoon internet wel werkt).