[Meuktracker]Feature: Grootte van een download vermelden?

Pagina: 1
Acties:

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
Is het mogelijk om de grootte van een meukje (verplicht) te melden als er een meuk gesubmit wordt? dat zou wel eens een stuk kunnen schelen in het geklaag van de modemmers onder ons en 't is gewoon handig en overzichtelijker :)

persoonlijk maakt 't mij niet zoveel aangezien ik ADSL heb, maar toch... 't zou wel professioneler staan imho?

I'm not weird, I'm a limited edition

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is allang mogelijk, alleen gebeurt het niet altijd.

Professioneel Hyves-weigeraar

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
hmmm kee dan, dat had ik dus nog niet gezien... anywayz: 't zou dus verplicht moeten worden ingesteld (of is 't mogelijk om zoiets automagisch te laten checken?)

I'm not weird, I'm a limited edition

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom verplichten? Sommige Meukers hebben niet altijd de mogelijkheid om dat na te kijken, en om dat automagisch te laten checken is ook een beetje overdone ;).

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:18

Qwerty-273

Meukposter

Nee dat kan niet, neem bv pakketen waar je meerdere downloads hebt, je hebt nu nog maar 1 vakje waar je de grote kan opgeven helaas. Echter als het groot wordt (denk bv aan 5+ MB dan vermeld ik meestal bij elke download wel de grootte. Maar ligt ook weer aan het type software wat er wordt vermeld. Bv, een nieuwe linux kernel, moet je dan de grote vermelden van de totale nieuwe kernel? of de upgrade patch?

Maar het wordt inderdaad wel bij veel meukjes vermeld ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.