Hi
Ik heb sinds een maandje mijn server OS vernieuwd naar windows 2000 waar ik een apache en mysql opdraai. Nu heb ik een website die met sessions werkte!
Ik heb php version 4.3.1 draaien.
Het probleem is als volgt:
Als ik een session registreer wordt de session file wel aangemaakt in de sessiontemp. Echter als ik dan een variable wil registreren en dan check of deze dan ook werkelijk geregistreed is is dat niet het geval.
Screenie van me session uit php.ini

A.u.b help me hier mee want ik heb echt alles bij mijn weten geprobeerd en ik krijg het niet werkend.
Ik heb sinds een maandje mijn server OS vernieuwd naar windows 2000 waar ik een apache en mysql opdraai. Nu heb ik een website die met sessions werkte!
Ik heb php version 4.3.1 draaien.
Het probleem is als volgt:
Als ik een session registreer wordt de session file wel aangemaakt in de sessiontemp. Echter als ik dan een variable wil registreren en dan check of deze dan ook werkelijk geregistreed is is dat niet het geval.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| session_start(); $query = "SELECT * FROM user WHERE user = '$user' AND password '$md5password'"; $result = mysql_query($query); $row = mysql_fetch_array($result); if(mysql_num_rows($result) == 1) { $valid_user = $userid; session_register("valid_user"); } if (session_is_registered("valid_user")) { echo "valid user"; } else { echo "geen var valid_user te vinden"; } |
Screenie van me session uit php.ini

A.u.b help me hier mee want ik heb echt alles bij mijn weten geprobeerd en ik krijg het niet werkend.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 18:12 ]