Toon posts:

standard vga drivers weggegooid...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, is al een hele poos geleden gebeurd en de huidige omega driver werkte wel maar ik wilde toch een nieuwe driver installeren omdat ik m'n 2e monitor niet aan de gang kreeg met de huidige driver.
Helaas kan ik geen driver meer installeren omdat ik destijds met het installeren van mijn 8500 de standaard driver heb weggegooid.
Jaja, dom en zo. 8)7
En ondertussen ook de Omega driver verkloot 8)7 :'(

Nu heb ik wel wat backup images waar ik de bewuste INF en vga.sys wel uit kan trekken maar waar staan ze en hoe heten ze?

Ik heb een vga.sys in de driver map in de system32 gevonden maar ik moet de INF hebben want nu ziet ie 'm niet, ik kan dus geen standaard vga driver selecteren.

Wie weet hoe die standaard vga driver met wat werkbare resoluties heten en waar behoren die te staan zodat ik ze kan selecteren.
Ook de locatie en benaming van de INF daarvan.

Dit verhaal heeft overigens betrekking op XP.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 17:39 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom download je de driver niet opnieuw? Probeer gewoon een aantal versies van de drivers. Kijk op http://www.guru3d.com , daar staan er heel veel.

Verwijderd

Of gewoon de nieuwste Catalyst 3.2 van www.ati.com :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb'd'r ondertussen de laatste Catalyst driver op staan.
De feitelijke standard vga driver kun je wel niet selecteren maar kunnen eigenlijk ook niet verwijderd worden.

Helaas heeft dat het probleem met de secondary out niet opgelost.
Nog steeds geen beeld dus op m'n 2e monitor en als ik die aansluit op de andere uitgang doet ie het wel dus is er ofwel iets verkloot in het register of die uitgang is opgeblazen.
Beide zou best kunnen.

Nou, dat wordt dus verder zoeken, iig bedankt voor het meedenken.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Of www.driverguide.com met
user : drivers
password : all
(het ultra geheime wachtwoord wat iedereen krijgt :) )

Senile! Senile Oekaki

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08 10:15
Begrijp eigenlijk het probleem niet als je een zip file download dan staat er toch ook een inf bestand in ?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Huh? Waarom installeer je niet gewoon de nieuwste Omega's, die werken hier prima met dual-monitor @ R8500. Dan heb je je standaard VGA toch niet nodig?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Pagina: 1