laptop klep zwart poetsen

Pagina: 1
Acties:

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 13:20
Sorry voor de omschrijving, zou het niet anders kunnen brengen :)

Ik heb dus een tweedehands laptop gekocht en nou ziet de bovenkant (het zwarte gedeelte) van het scherm er niet zo mooi uit(beetje ondiepe krassen). Het is een beetje een kunstof/rubber achtige stof (iedereen die een IBM laptop heeft kent het wel denk ik).

Hoe krijg ik deze nou mooi schoon en zwart? Ik zat zelf te denken aan dat spul om bumpers mee zwart te maken, maar ik weet niet of dat af geeft.

Iemand ervaring?

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 22:11
dat geeft wel af dat spul, bij mij wel iig

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 16:30
maybe kan je het licht opschuren totdat de krasjes weg zijn en dan de kap spuiten, maar dan zal je wel een kleurverschil krijgen met het onderste gedeelte van de laptop. of je moet hem volledig spuiten. Met Poetsen krijg je hem denk ik niet goed

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 13:20
Probleem is alleen dat het niet echt kunstof is, maar dat het meer als rubber aanvoelt. Krassen zijn ook niet diep ofzo. Tis meer een soort van kleurverschil. Mede omdat het zo rubberachtig voelt dacht ik meer aan bumperwax of schoenpoetsmiddel. Maar volgens mij blijft dat afgeven.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Zet em in de was :+

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ook ik heb slechte ervaringen met het proberen te poetsen van zwart kunstof. Mijn advies; niet doen :) Mocht iemand toch een gouden tip hebben hoor ook ik het uiteraardt graag :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1