• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik heb sinds een paar dagen een Nokia 6610.
Hij bevalt me erg goed, op een paar mankementjes na (klokje niet goed zichtbaar in screensaver, en verlichting gaat niet aan als ik gebeld wordt), maar daar gaat het nu even niet over. Mocht iemand daar een oplossing voor hebben (waarschijnlijk software update (heb nu 4.18 07-12-02 NHL-4U) hoor ik dat graag.

Maar ik heb dus ook een camera. De HS-1C. Volgens het boekje is het mogelijk via Bluetooth of een datakabel i.c.m. met de PCsuite de foto's uit je telefoon te halen,
Nu heb ik wel een IR verbinding, maar dat zou toch eigenlijk niks uit moeten maken ?
Ik heb het dus met geen mogelijkheid kunnen vinden in de gehele Nokia PCSuite.
Wat ik wel kan doen is met een MMS een mailtje naar mezelf sturen, maar ik heb geen zin om €0,50 te betalen voor een foto die ik maak.

In het boekje van de camera en de telefoon zelf wordt niet duidelijk uitgelegd HOE het kan. Alleen DAT het kan. 8)7

Verwijderd

Die verlichting wanneer je gebeld wordt kan je aanzetten als het goed is :)
Met google kan je denkik wel vinden hoe je die plaatjes op dje PC kan smijten..

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 16:34:
Die verlichting wanneer je gebeld wordt kan je aanzetten als het goed is :)
Met google kan je denkik wel vinden hoe je die plaatjes op dje PC kan smijten..
Ik zal inderdaad ff op Google zoeken... (excuses)... 8)7

Ik heb trouwens het hele menu van de telefoon doorgespit, maar ik kon het nergens vinden.. .(over de verlichting)... Een vriend van mij heeft een 7210, met een andere software versie, en daar werkt het wel...

otw. ik snap er niks van. Bij de telecomzaak wisten ze het ook niet. Die zouden Nokia nog even bellen voor mij. Ik wilde ze zelf ook wel bellen maar de de helpdesk is gesloten in het weekend.