Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pin-Out Compaq voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar oude Compaq Pressario's gekregen, nu wil ik van één van die apparaten de voeding eruit slopen om een ander apparaat te voeden. Nu blijkt alleen dat de voeding niet opstart zonder dat er een moederboard aanhangt. Een beetje ATX-trekjes dus. Ik denk dat er dus ergens een terugmelding van het moederboard verwacht wordt. De pin-out van de Compaq voedingen wijkt echter zoals verwacht totaal af van de AT of ATX standaard. Weet iemand voor mij de pin-out, of welke draadjes ik aan elkaar moet knopen om de voeding op te laten starten ?

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

google
sim-pel

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

ja, zoals DoD Ceberus zegt: google sim-pel: gevonden op google, khebbet niet gelezen, maar kdenk dat dit helpt http://www.enhanceusa.com/documents/EPS1U_v1.1.pdf

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is inderdaad wel te vinden :) Anders check je de kleurtjes even.. Even ene groene draad doorlussen naar een willekeurig zwarte draad.

Dit topic is gesloten.