Toon posts:

Tactical Ops doet het niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vorige week ineens het probleem gekregen dat TO het niet meer doet.
Ik heb uiteraard geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat hielp niet. Ok heb ik nieuwe drivers voor m'n 3D kaart geinstalleerd en vervoglens weer TO erop gezet maar dit help ook niet.
Ik draai Windows XP, ik heb een Pentium III 500 Mghz met een TNT2 Riva erin. Ik heb m'n systeem niet overgeclockt. Ik heb de 6.14.01.4345 nvidia drivers vandaag geinstalleerd uit poging m'n spel weer aan de gang te krijgen.

Het probleem is het volgende:

Heb Direct3D, OpenGL en Software Rendering geprobeerd. Hij doet telkens dit: Start op zoals het hoort, ik zie dan voordat scherm zwart wordt een window van TO die wit is, dan wordt scherm zwart, dan zie ik nog een keer een window in 640x480 mode die zwart is en het hele scherm vult, dan gaat ie normaal gezien over naar het TO logo, maar dat doet hij niet. Hij laadt een tijdje, dan checked hij cd en doet niks meer. Als ik dan op de windows toets duw, opent het start menu, zonder dat ik iets ziej behalve m'n cursor (in 640x 480). Als ik dan op m'n gevoel afga kan ik user switchen en terug in m'n account gaan en een end task doen op TO en ik ben weer terug waar ik was.
Dit betekent dus dat hij de hele tijd in windows blijft want start menu opent ogenblikkelijk want ik krijg meteen m'n cursor terug.

Iemand enig idee ? Behalve Formatten want dat kan ik niet op deze pc.
Alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 15:43 . Reden: Aanpassingen ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lees eerst Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door en vul vervolgens je post even aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit helpt, maar dit is al de info die ik heb.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 15:44:
Ik weet niet of dit helpt, maar dit is al de info die ik heb.
Volgens mij heb je nu ook gewoon genoeg informatie gegeven hoor :)
Je zou de volgende dingen kunnen proberen:
• Oudere detonators downloaden (bijvoorbeeld 41.09)
• Direct X 9.0(a) uitproberen
• Nieuwe versie OpenGL proberen (www.opengl.com)
• Patches zoeken

Weet je ook misschien waardoor het zou kunnen komen dat TO het 'ineens' niet meer doet?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is het vreemde want ik had sinds de laatste keer dat het wel werkte geen tijd gehad om te computeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je tips geprobeerd, en ze hielpen helaas niet. Ik betwijfel ook ofdat het aan de steunprogramma's ligt aangezien hij het in geeneen mode doet. Nieuwe patches zijn er niet, want daar blijf ik altijd heel erg van op de hoogte.
Iemand enig ander idee ?

Verwijderd

al format geprobeerd?

tjah simpel maar werkt bijna altijd ^_^

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:06:
al format geprobeerd?

tjah simpel maar werkt bijna altijd ^_^
Blijkbaar kan dat niet:
Iemand enig idee ? Behalve Formatten want dat kan ik niet op deze pc.
;)

Is de CD trouwens niet gewoon beschadigt oid? Mount de cd eens met Daemon Tools zodat de cd niet meer in je lade hoeft te zitten :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Maar de UT cd hoeft uberhaubt niet in je lade te zitten, ik gebruik de mod versie van TO.

• White Dust

White Dust

Aan de tekst te lezen ga ik er van uit dat UT zelf het wel goed doet, heb je mischien een corrupte download :?
Met andere woorden, download en instaleer TO nog eens.

Verwijderd

als TO corrupt was, had je dat wel gemerkt van de installatie white dust ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, sorry, had ik idd erbij moeten zeggen, UT heeft exact hetzelfde probleem. Die gebruik ik alleen nooit meer.

• White Dust

White Dust

Ik meen me iets te herinneren dat de nieuwste Detonator drivers nogal eens problemen vertonen met oude (TNT2) kaartjes, probeer eens de Detonator 21.83 voor WindowsXP.
Pagina: 1