Hercules Muse 5.1 of Terratec Aureon 5.1 Fun

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goedkope en goede geluidskaart met 5.1 surround (wil nou toch weleens wat beter geluid hebben), aangezien ik niet veel poen heb, heb ik de volgende kaartjes op het oog:

Hercules Muse 5.1
Terratec Aureon 5.1 Fun

Ze hebben bijna dezelfde specs, maar ik twijfel toch tussen die twee,
Welke kan ik het beste kiezen (of zijn er nog andere alternatieven)

Ik heb al wat reviews gelzen, maar ik kom er nergens 1 tegen met beide van deze kaarten

One World Concepts

• B_FORCE
  • Niet online
niemand????

One World Concepts

Verwijderd

B) Hmm, ik zou de muse dvd 5.1 nemen, hij staat voor 25 euro in de pricewatch
en hij heeft ondersteuning voor veel dingen. Kheb ook geen problemen met de hercules drivers ( wel voor mijn fortissimo II, maargoed ). Als je miss iets meer te besteden hebt zou ik een hercules fortissimo III 7.1 nemen, heb je gelijk een 'goede' kaart. :)

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 16:15:
B) Hmm, ik zou de muse dvd 5.1 nemen, hij staat voor 25 euro in de pricewatch
en hij heeft ondersteuning voor veel dingen. Kheb ook geen problemen met de hercules drivers ( wel voor mijn fortissimo II, maargoed ). Als je miss iets meer te besteden hebt zou ik een hercules fortissimo III 7.1 nemen, heb je gelijk een 'goede' kaart. :)
maar zitten er veel verschillen tussen deze 2 kaarten, of valt et wel mee... (b_force heeft geen zin in weer een miskoop :) )

One World Concepts

Verwijderd

ik denk dat zo ongeveer het enige verschil is dat er bij de aureon fun 5.1 een digitale in en uitgang op zit, als je deze wilt gebruiken moet je dus de aureon nemen. Voor games zijn ze ook wel ok, ze ondersteunen a3d 1.0 en eax 1.0 en 2.0.

• B_FORCE
  • Niet online
iemand anders nog ervaringen/suggesties ???

One World Concepts

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:37

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

B_FORCE schreef op 10 april 2003 @ 20:48:
iemand anders nog ervaringen/suggesties ???
Persoonlijk zou ik voor de Aureon gaan, ik heb zelf een Aureon Space in mijn PC hangen, en die klinkt goed. Het enige waar ik mijn Audigy nog voor gebruik is EAX HD. (En dat zijn maar een paar games).

He who controls the Spice, controls the Universe.

• B_FORCE
  • Niet online
mmm, maar deze beide geluid chips zijn ongeveer etzelfde..., of merk je veel kwa verschil in geluid???

One World Concepts

Verwijderd

Koop een Muse, heb ik ook, perfecte kaart :) geen onzin, en goede driver support.

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 00:11:
Koop een Muse, heb ik ook, perfecte kaart :) geen onzin, en goede driver support.
help!!, dit zjn nu echt verdeelde meningen.... mmm, de muse heeft geen digtale uitgang, mmm, zou ik daardor maar naar de terratec gaan...

One World Concepts

Pagina: 1