Toon posts:

Alpha Herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK krijg morgen mijn alpha's binnen , ok komt het eerste probleem de herrie , ik hoor iedereen erover praten. Is het niet mogelijk om de binnenkant van je kast te isoleren of zo ? ik snap dat je dan dus meer hitte ontwikkeling in je kast krijgt maar als je daar genoeg in/out take fans plaatst is dat probleem toch ook uit de wereld ?
Kun je tenminste ook rustig slapen als dat ding bezig is :9~

Verwijderd

herrie? herrie? Ik heb vandaag ook zo'n ding besteld, damn, ik heb al 2 van die rammelkasten langs me bed staan. }:O dat worden slapeloze nachten.

Nog iemand een idee? (1. bestelling afzeggen. 2. computer uitzetten 's nachts 3. Kast ergens anders neer zetten)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10
4. Kast isoleren met schuimrubber.

Verwijderd

ja ik heb mijn kast geisoleerd met anti dreunings materiaal (soort dik rubber). Over dat spul heb ik weer van dat piramde spul geplakt. Werkt op zich wel alleen helemaal stil zul je hem nooit krijgen. Dit door komt door blowholes bijvoorbeeld.

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Alpha's maken geen herrie :+ , je zult waarschijnlijk de Delta fans bedoelen.

En om eerlijk te zijn, ze maken veel herrie. Vooral als je er vier van hebt. Dit was voor mij de reden om over te stappen naar waterkoeling. :9~

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Je kan die fans ook op 7V draaien ipv 12V. Wel iets minder koeling, maar zo wordt het wel draagbaar.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Pagina: 1