[Trillian] auto hide IRC channels

Pagina: 1
Acties:

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:56
Hoi,

Ik ben bezig trillian ook een beetje te finetunen voor IRC gebruik. Ik heb hem nu al zo ingesteld dat hij na het connecten automatisch 3 channels opend. Het probleem is dat die channels dan gewoon in mijn taakbalk te komen staan. Ik wil eigenlijk dat die channels vanzelf gehide worden (hide is anders dan minimize). Bij Initial kun je het een en het ander instellen, maar niet dat ze automatisch hiden, en bovendien gelden deze instellingen niet voor vensters die je zelf opend.

Ik wil het dus eigenlijk zo hebben dat wanneer ik met IRC connect, die 3 channels gehide verschijnen, en dus alleen in het connections/tasks menu te zien zijn.

Kan dat?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
bij preferences -> initial -> hier kan je een medium kiezen en dan hide en via system try doen

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:56
XippIX schreef op 06 April 2003 @ 12:44:
bij preferences -> initial -> hier kan je een medium kiezen en dan hide en via system try doen
Ja, maar dat gaat dus alleen maar op als iemand een gesprek met mij begint, niet als ik zelf die channels open.

[edit]
Gedachte: bestaat er in trillian geen commando om een venster te minimaliseren?
Die zou ik dan in die commando's die uitgevoerd moeten worden bij het connecten erbij kunnen zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door Xander op 06-04-2003 13:13 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+