Toon posts:

[PC] BF1942: Multiplay probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb dus een klein maar zeer irritant probleem met BF1942. Iedere keer als ik in een server heb gespeeld en ik ben het daar zat en ik wil naar een volgende gooit hij me op het moment van connecten de game uit, gewoon terug naar de desktop zonder een error. Het is heel vreemd en altijd bij de 2e server waar ik naar connect, de eerste gaat gewoon goed :?

Setup:

WinXP SP1
Radeon 9500 -> Modded to 9700 [pro] and beyond ;)
Gigabyte GA7VRXP
Athlon 1800+
Laatste viatech drivers en bios.
Realtek el cheapo niccie.

Verder draait elke game stabiel, zowel multi als singleplay. Ik heb voor battlefield update 1.31. Met DesertCombat 0.3N en met road to rome heb ik hetzelfde probleem. Iemand die me hiermee misschien kan helpen?

Editje: ff voor de goede orde, ik draai een legale versie ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 12:36 ]

Verwijderd

Je hebt toch geen no-cd geinstalleerd ? 1942 wil online dan wel eens moelijk gaan doen. (Tenminste das de ervaring hier en met mijn maten) Zonder no-cd dus helemaal origineel werkt online perfect :)

Je kan ook ff een image maken van je rtr cd, die mounten met deamon tools en dan hoef je ook nooit meer de cd te gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 20:26:
Je hebt toch geen no-cd geinstalleerd ? 1942 wil online dan wel eens moelijk gaan doen. (Tenminste das de ervaring hier en met mijn maten) Zonder no-cd dus helemaal origineel werkt online perfect :)

Je kan ook ff een image maken van je rtr cd, die mounten met deamon tools en dan hoef je ook nooit meer de cd te gebruiken.
Online werkt perfect, alleen dus bij de 2e keer connecten naar een server (ook een cracked server geprobeerd) werkt het niet. Even voor de goede orde, er is dus geen no cd crack geinstalleerd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 11:51 . Reden: vormfout ]

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Kan zijn dat de master server nog denkt dat je nog aan het spelen bent, dus dat je CD key nog in gebruik is. Als je dan connect met een andere server heb je kans dat je CD key niet geaccepteerd wordt. Misschien moet je wat langer wachten met connecten ? 'k Heb het probleem zelf ook een paar keer gehad.

Verwijderd

Topicstarter
CyberTijn schreef op 07 April 2003 @ 11:53:
Kan zijn dat de master server nog denkt dat je nog aan het spelen bent, dus dat je CD key nog in gebruik is. Als je dan connect met een andere server heb je kans dat je CD key niet geaccepteerd wordt. Misschien moet je wat langer wachten met connecten ? 'k Heb het probleem zelf ook een paar keer gehad.
Ik zal eens proberen om een tijdje te wachten, bedankt voor de tip, vanavond ff checken.

Verwijderd

Topicstarter
OKe, ik heb geprobeert even te wachten maar ook dit hielp niet...

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik heb het met DC .3...
en niet de 2e keer, maar gewoon altijd..

Ik heb wel de no-cd crack erop zitten, zal eens kijken de deamon tools methode goed werkt.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

Topicstarter
Schop, ik heb het probleem nog steeds :(

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Ik heb dit ook en ik gebruik ook de NO-CD crack (ik heb mijn cd, netjes achter het plastic zitten) en heb dus ook dit probleem. Maar het vreemde is dat als ik dus via BF1942.exe in de gamebrowser naar servers zoek en probeer te connecten dat hij dan snel terugschiet naar windows, of terugschiet naar BF scherm. Maar als ik the All Seeing Eye gebruik heb ik dit niet, connect hij direct!

Image maken is mij niet gelukt op de een of andere manier, ik maakt vaak images van games om zo niet met cd te hoeven spelen (als CD nodig is voor data, anders NO-CD cracks) en dat is nooit een probleem daar een .bin-etje van te bakken maar met mijn BF cd lukte het niet.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Als je nadat je eruit bent geknalt, weer bf1942 ingedoken om hierna te connecten :?
Zo ja, werkt dit ?

Ik persoonlijk gebruik 'the all seeying eye' ...
Als ik van server hop, dan quit ik eerst bf1942 compleet om een server te zoeken in 'the all seeying eye' ...

MW | BF1 Stats

Pagina: 1