Toon posts:

Zoek 12V videorecorder voor in de auto om beeld op te nemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil 2 of meer camera's in mijn auto zetten. Ik zoek dus goedkope videocamera's. Ze moeten niet veel duurder zijn dan 150 Euro/stuk.

En ik moet het beeld natuurlijk op kunnen nemen. In de auto heb je 12V. Ik zoek dus een videorecorder, die op 12V werkt en als het kan meerdere videosignalen tegelijk kan opnemen.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 12:29:
Ik wil 2 of meer camera's in mijn auto zetten. Ik zoek dus goedkope videocamera's. Ze moeten niet veel duurder zijn dan 150 Euro/stuk.

En ik moet het beeld natuurlijk op kunnen nemen. In de auto heb je 12V. Ik zoek dus een videorecorder, die op 12V werkt en als het kan meerdere videosignalen tegelijk kan opnemen.
Ik heb zelf geen idee, maar mail Blik op de Weg eens. Zij maken natuurlijk gebruik van dit soort systemen en kunnen je vast wel wat meer vertellen.

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 13:11
Voor die videorecorder kun je denk ik het beste kijken naar òf een omvormer, òf een speciale boot of caravan videorecorder.
Meedere signalen tegelijk kon nog wel eens een duur grapje worden, ik vermoed zelfs dat twee simpele recorders achter een omvormer dan een goedkopere oplossing is.

Verwijderd

Als je nu eens twee webcams op je pc aansluit. 1 Webcam via USB en 1 Webcam via S-Video of Tulp. En je pc een pc in je auto tweakt eventueel met een 12V naar 220V converter of een UPS als het niet al te lang hoeft te zijn!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Er zijn voor bewakingsdoeleinden zgn. multiplexers te koop. Deze schakelen vrij snel van de ene ingang naar de andere.
Ik neem alleen aan dat je een dergelijk signaal niet wilt terug zien op TV.
Je kunt wel dit signaal weer opnemen met de computer en dan met virtualdub bijvoorbeeld de helft van de frames weggooien.

Persoonlijk lijkt het me makkelijker om 2 goedkope camcorders op de kop te tikken (mijn oude sony Video8 camcorder heeft 5 jaar geleden 2e hands 200 gulden gekost)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Heb je toevallig al bij de conrad gekeken? Dat is echt zo'n zaak daarvoor die die dingen verkoopt. Ik doe maar een gok hoor. Maar waarom wil je het eigenlijk ? ( pure belangstelling hoor :) )
Pagina: 1