[XP] Windows zet origineel terug :(

Pagina: 1
Acties:

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Ik heb voor kennissen een nieuwe cards.dll gemaakt met wat kaart achtergronden die ze daar heel leuk vinden, zeg maar hun eigen favorieten. Maar als ik deze over de originele cards.dll heen zet gooit windows deze automatisch weg en zet de orginele er weer neer.

Ik dacht dat dit de herstel functie was, maar die heb ik al uitgeschakelt en nu doet ie het nog steeds, bestwel frustreerend ... :/

De herstel funcitie die ik uit gegooit heb zit in Eigenschappen van deze Computer ..

Als iemand weet hoe ik die onzin van windows kan uitzetten .. graag .. :)

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Met systeemherstel kan je een backup van je register, drivers en wat persoonlijke instellingen opslaan, en zodra je het verklooit, kan je misschien alles weer goed werkend krijgen door zo een systeemherstelpunt terug te zetten.

Wat jij wilt uitzetten is Windows File Protection, probeer eens te [google=windows file protection] :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows heeft inderdaad de eigenschap om zichzelf te beschermen tegen gebruikers die niet helemaal weten wat ze doen, maar ook tegen mensen die het wel weten. Wellicht kun je de manier gebruiken die hier beschreven staat: Visuele thema's met Windows XP SP1; Ook mogelijk zonder StyleXP :).