Ik heb in mijn systeem (zie sig) een USB kaart zitten, die ik al een keer gekocht had voordat ik deze computer kocht. En het leek me wel handig om nog twee extra poorten te hebben, dus heb ik die kaart in m'n nieuwe computer gezet. Tot dus ver geen probleem, want ik had maar 2 USB apparaten, m'n muis en m'n joystick. Maar nu heb ik onlangs een USB Bluetooth adapter gekocht, en sindsdien is het een doorlopend verhaal van crashes. Ik heb mijn Bluetooth adaptertje nu niet aangesloten, en m'n muis en joystick op de poorten van m'n moederbord (en dus niet van het kaartje). Met deze opzet werkt het prima. Maar als ik nu ook m'n Bluetooth kaart wil gebruiken moet ik die dus in dat USB kaartje steken, en dan gaat het dus mis. Blijkbaar wil die kaart niet samenwerken met m'n moederbord of zo. Ik heb al gekeken of er misschien nieuwe drivers waren voor die USB kaart, maar ik kon alleen een Quick Installation Guide vinden. Is er iemand die een idee heeft of, en zo ja hoe, dit opgelost kan worden? Het gaat overigens om een Sitecom USB kaart. Welke precies weet ik niet, maar volgens mij hebben ze er maar 1. Er zitten in ieder geval 2 USB 1.1 poorten op.
Waar je in elk geval voor moet zorgen is dat de laatste chipset drviers zijn geinstalled (van zowel je mobo als dat kaartje).
Ik heb dat zelfde kaartje gehad, en gaf problemen op mobos met een via chipset (maarja, wat geeft nu geen problemen met VIA?
).
Ik heb dat zelfde kaartje gehad, en gaf problemen op mobos met een via chipset (maarja, wat geeft nu geen problemen met VIA?
Mjah, 'k heb dus een MSI MS-6330, en daar zit op, precies, een VIA chipset. Prima bord verder trouwens, alleen blijkbaar werkt ie niet goed samen met dit kaartje (hoewel daar volgens mij ook een VIA chipset op zit).Terw_Dan schreef op 06 April 2003 @ 11:55:
Waar je in elk geval voor moet zorgen is dat de laatste chipset drviers zijn geinstalled (van zowel je mobo als dat kaartje).
Ik heb dat zelfde kaartje gehad, en gaf problemen op mobos met een via chipset (maarja, wat geeft nu geen problemen met VIA?).