[N64] Expansion pack of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb een N64 op de kop getikt, maar weet meer van verzekeringen (computers). Probleem is dat ik niet weet of er een expansion pack in zit of niet (wil donkey kong aanschaffen, waar dit dus voor nodig blijkt te zijn).
In het klepje bovenin zit een zwart doosje met een rode sticker "DO NOT REMOVE THIS LABEL blah blah".
Het lijkt me een expansion pack.
Maar het kan ook origineel N64 (kaal) zijn. Kan iemand me even op de hoogte brengen?
(oja: dit zou misschien beter in overige Hardware passen? Maar daar staan geen console gerelateerde vragen)

Verwijderd

Een beetje googel'en en je vindt genoeg plaatjes...
Afbeeldingslocatie: http://www.dbline.it/simg/gacc0932.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 11:12 ]

Verwijderd

ArnieNFW schreef op 06 april 2003 @ 11:08:
Ik heb een N64 op de kop getikt, maar weet meer van verzekeringen (computers). Probleem is dat ik niet weet of er een expansion pack in zit of niet (wil donkey kong aanschaffen, waar dit dus voor nodig blijkt te zijn).
In het klepje bovenin zit een zwart doosje met een rode sticker "DO NOT REMOVE THIS LABEL blah blah".
Het lijkt me een expansion pack.
Maar het kan ook origineel N64 (kaal) zijn. Kan iemand me even op de hoogte brengen?
(oja: dit zou misschien beter in overige Hardware passen? Maar daar staan geen console gerelateerde vragen)
Ik heb zelf ook een N64 en ik heb het vermoeden, sterk vermoeden wel te verstaan, dat het standaard is :)

Anders moet je voor de zekerheid even bellen naar je 'dealer' :P maar ga er niet vanuit dat het een Expansion Pack is.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

nee dat is de standaard kaart die er in zit. die andere heeft zon mooit rood klepje zonder stikker

bij donkey kong64 kreeg ja dat ding er touwens gratis bij!!!

This space is occupied

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 12:15
TheEvilCuber schreef op 06 april 2003 @ 11:21:
nee dat is de standaard kaart die er in zit. die andere heeft zon mooit rood klepje zonder stikker

bij donkey kong64 kreeg ja dat ding er touwens gratis bij!!!
erhm, bij donkey kong betaalde je 169 gulden ipv 129 en dan kreeg je hem er gratis bij ja :P

• ArnieNFW
Die plaatjes heb ik inderdaad gevonden. Maar dan had ik mn antwoord nog niet. Er zit dus een zwart blokje in, waar een paars/rode sticker op zit, waarmee 't vastgeplakt zit aan de chassis. Do not remove this label (in diverse talen) en een NUS-EUR (oid) tekst erbij.
Ik denk dat ik m er maar even uit haal. Jammer dat ik dan dat label los moet halen. Tja.

[edit]
Hehe: dit is het woord wat ik zocht: DUMMY. Mijn originele vraag was dus of t een dummy of een expansion pack was. Ik vermoed nu dus (na al jullie opmerkingen) een dummy.

[ Voor 23% gewijzigd door ArnieNFW op 06-04-2003 11:34 ]

• ArnieNFW
Ik heb m er even uitgehaald; het blijkt geen dummy te zijn maar een JUMPER PACK. Wat the f#%@ck is dat nou weer? (fff een google search doen). Kan ik deze dan replacen met een expansion pack? Of ga ik dan weer functionaliteiten missen?

• ArnieNFW
Dit is het antwoord. Thanx, ik ben weer bij.

Second hand tips! Ok, so if you?re like me and prefer to buy second hand because of the huge difference in price, then make sure you know exactly what you are buying. The N64 only works if the Jumper pack, which is included with the console, is in the machine ? unless of course you replace it with the Expansion pack. So if you do buy a machine without one (which you shouldn?t as I have already warned you) then don?t worry ? the machine won?t work until you have one!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Juistem. Wil nog even toevoegen dat je die N64 veel ventilatie moet gunnen.
Sinds bij mij er een Expansion Pack inzit, in combinatie met Perfect Dark, loopt hij met regelmaat vast als hij van onderen zijn wamre lucht niet kwijt kan. Denk hieraan :)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Exorcist schreef op 06 April 2003 @ 13:29:
Juistem. Wil nog even toevoegen dat je die N64 veel ventilatie moet gunnen.
Sinds bij mij er een Expansion Pack inzit, in combinatie met Perfect Dark, loopt hij met regelmaat vast als hij van onderen zijn wamre lucht niet kwijt kan. Denk hieraan :)
ik had dat nooit en bij mij heeft ie overuren gedraaid met Perfect Dark :) ;)

This space is occupied

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01 14:21

GG85

.......

Bij een vriend van mij gaf ie bij 2 player Perfect Dark of een veegend beeld, of een vastloper, of hij liep op 10fps. ;)

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Dit is waarschijnlijk de standaard, dan zit er namelijk ook zo'n ding in. Koop hem gewoon als je hem echt graag wil. Als hij het dan niet doet door het expansion pack koop je gewoon een 8 mb expansion pack.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

GG85 schreef op 06 april 2003 @ 13:44:
Bij een vriend van mij gaf ie bij 2 player Perfect Dark of een veegend beeld, of een vastloper, of hij liep op 10fps. ;)
dan was die 64 niet helemaal goed meer denk ik ;) die fps daalde bij mij pas met 8 bots 4players en een rocket oid :) >:)

This space is occupied

Verwijderd

Shagura schreef op 06 April 2003 @ 11:28:
[...]

erhm, bij donkey kong betaalde je 169 gulden ipv 129 en dan kreeg je hem er gratis bij ja :P
Correctie: 169 gulden ipv 149 jah :P
TheEvilCuber schreef op 06 April 2003 @ 13:47:
[...]

dan was die 64 niet helemaal goed meer denk ik ;) die fps daalde bij mij pas met 8 bots 4players en een rocket oid :) >:)
Bij mij gebeurde zelfs dat niet >:)
Ownee ik heb ook nooit met 4 spelers gespeeld, ik had maar 3 controllers :D
Alleen als ik echt zelf in een explosie stond en dat overleefde daalde de FPS misschien iets...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 12:37 ]

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Shagura schreef op 06 April 2003 @ 11:28:
[...]

alle spellen die ik heb gekocht kostte toch echt 169 gulden allemaal (PD Zelda OOT/MM Banjo toei/mission impossible

This space is occupied

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

TheEvilCuber schreef op 07 april 2003 @ 12:38:
[...]

alle spellen die ik heb gekocht kostte toch echt 169 gulden allemaal (PD Zelda OOT/MM Banjo toei/mission impossible
Volgens mij was Star Fox in de F200,- of zit ik er heel erg naast, het is ook alweer zo lang geleden :).
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:36:
Bij mij gebeurde zelfs dat niet >:)
Ownee ik heb ook nooit met 4 spelers gespeeld, ik had maar 3 controllers :D
Alleen als ik echt zelf in een explosie stond en dat overleefde daalde de FPS misschien iets...
Je moet multiplayer doen met 8 bots en dan allemaal remote mines neergooien in 1 ruimte en die allemaal tegelijk laten ontploffen.
En dan door al dat rook gaan lopen dan merk je de drop echt.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Onroptemraakle schreef op 07 April 2003 @ 12:54:
[...]

Volgens mij was Star Fox in de F200,- of zit ik er heel erg naast, het is ook alweer zo lang geleden :).

[...]

Je moet multiplayer doen met 8 bots en dan allemaal remote mines neergooien in 1 ruimte en die allemaal tegelijk laten ontploffen.
En dan door al dat rook gaan lopen dan merk je de drop echt.
169 met Rumble Pack als ik me niet vergis.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op 07 April 2003 @ 12:54:
[...]

Bijna, dat was Conquer's Bad Fur Day.

Verwijderd

mijn eerste spel was het duurst, 229 guldeen voor ISS64 uit de wehkamp :(

ontopic] de exp pack herken je idd aan het rode klepje ;)
Pagina: 1