[O2 Abo] Kun je zien hoeveel je al gebeld hebt?

Pagina: 1
Acties:

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 19:14
De titel legt het denkik al wel uit.
Ik zoek dus een functie bij o2 (als ze dat hebben) om te zien hoeveel je al gebeld hebt deze maand. Ik weet dat kpn deze functie heeft maar ik kan er in het boekje van o2 en de o2 site zo niks over vinden..... :? (en de search hier leverde ook niet veel op)
Het is altijd wel handig om te weten hoe hoog je rekening zal zijn ;)
Zeker als je student bent is dat zeer handig :Y)

Weet iemand dus of het mogelijk is zo ja hoe?

Wèh zedde gij??

Verwijderd

ik ben ook geintresseerd :)

maar volgens mij kan het niet. Alhoewel, Vodafone laat het ook nergens zien dat het kan, maar zij kunnen een SMS sturen waarin al je gegevens staan (klantenservice bellen en ''2" drukken)

Verwijderd

waarom kijk je niet gewoon op het tellertje van je gsm?

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 11:33:
De eerste maand werkt dat, maar de 2e maand al niet meer. Want je weet meestal niet wanneer de datum in gaat wanneer de nieuwe periode begint. Ja het werkt wel een beetje, maar het is heel erg gekloot (weet ik uit eigen ervaring)...

iRacing Profiel

Verwijderd

StarTAC schreef op 06 April 2003 @ 11:49:
[...]

De eerste maand werkt dat, maar de 2e maand al niet meer. Want je weet meestal niet wanneer de datum in gaat wanneer de nieuwe periode begint. Ja het werkt wel een beetje, maar het is heel erg gekloot (weet ik uit eigen ervaring)...
tja, mijn abo begint toevallig elke eerste van de maand (toeval hoor), maar ik dacht dat een andere datum ook geen probleem zou zijn.

• Havocnl
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 11:33:
Ik heb o2 met 500 min gratis naar o2 mobiel en naar vast. Dus dan wordt het al wat ingewikkelder. Als ik dus ook naar gewone mobieltjes bel dan zijn de kosten anders dan dat is naar vast bel. Dus ik kan aan mijn teller helemaal niet zien hoeveel kosten ik al heb.

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Volgens kan dit niet, ik heb er destijds ook lang naar gezocht

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:21
Hmmzz.. m'n moeder checkt dit gewoon op d'r Nokia (dus gewoon hoe lang je hebt gebeld) en dan kan je dat verijderen wanneer je wilt.

edit: (minuten x gesprekskosten = bedrag)

[ Voor 19% gewijzigd door danslo op 06-04-2003 19:34 ]

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-01 12:18

AB2ND

Vonkenboer

ik heb O2 hier een x een mailtje over gestuurd maar er is helaas geen mogelijkheid om het op te vragen

je zal het dus ontgeveer zelf bij moeten houden... :(

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Klopt, jammergenoeg doet O2 daar niet aan (en Telfort daarvoor ook al niet)!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

dat klopt ik heb ook een mailtje gestuurd en kreeg hetzelfde antwoord ook niet via internet
dat was bij ben wel anders geregeld daar kon je via internet kijken wat je status was |:(

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
belachelijk dat het niet kan, het kon met vodafone ook niet (weet niet of dat nog zo is)
pure geldklopperij, mensen over hun belbundel proberen te krijgen....

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:28

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Bij T-mobile is het ook niet mogelijk. Noujaahh, je krijgt dat een stand van 15 dagen eerder. Niet echt real-time :(

idd, pure geldklopperij :/

/dev/null

• Havocnl
* Havocnl schopt o2 "doe die stomme functie er nu gewoon bij stomme provider...."
Jammer maar helaas dan, dan zal ik maar gewoon beetje moeten rekenen en naar de teller op foon kijken.....
Hopen dat ze in de toekomst deze functie er nog in gaan zetten, is zeker een meerwaarde

[ Voor 10% gewijzigd door Havocnl op 06-04-2003 22:47 . Reden: tiepoos ]

Wèh zedde gij??

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 13:57
ik zoek deze zelfde functie bij vodafone... weet iemand hier iets meer over? (Lekker verkeerd topic, sorry)

• Havocnl
Nevie schreef op 06 April 2003 @ 22:52:
ik zoek deze zelfde functie bij vodafone... weet iemand hier iets meer over? (Lekker verkeerd topic, sorry)
Kijk hier eens:
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 11:20:
ik ben ook geintresseerd :)

maar volgens mij kan het niet. Alhoewel, Vodafone laat het ook nergens zien dat het kan, maar zij kunnen een SMS sturen waarin al je gegevens staan (klantenservice bellen en ''2" drukken)

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Bij O2 is het inderdaad niet mogelijk. Maar wat iemand anders al zei; stel zelf de teller in op je mobiel en schrijf aan de eind van de maand op hoeveel minuten je hebt gebeld en dan gewoon de eerste van de nieuwe maand weer even het tellertje resetten.

Opzich zeer handig, kosten moet je dan zelf nog maar even berekenen :)

• Ook

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 20:45:
Bij O2 is het inderdaad niet mogelijk. Maar wat iemand anders al zei; stel zelf de teller in op je mobiel en schrijf aan de eind van de maand op hoeveel minuten je hebt gebeld en dan gewoon de eerste van de nieuwe maand weer even het tellertje resetten.

Opzich zeer handig, kosten moet je dan zelf nog maar even berekenen :)
Het wordt dan idd alleen wel erg moeilijk als je een 500 minuten belbundel hebt die alleen naar O2/vaste lijn nrs opgebeld mag worden (zoals Havocnl zelf al zei).

Verwijderd

Tja ik snap niet dat o2 niet doet aan klantenservice. Dit is toch het minste wat je van een operator mag verwachten: dat ze vertellen wat de status is van je belgedrag!

Verwijderd

Ook schreef op 07 April 2003 @ 21:18:
[...]
Het wordt dan idd alleen wel erg moeilijk als je een 500 minuten belbundel hebt die alleen naar O2/vaste lijn nrs opgebeld mag worden (zoals Havocnl zelf al zei).
Je gebrukt je tellertje van je uitgaande gesprekken. Ik heb dat zelfde abbo van o2. Je kan het wel heel goed benaderen. Je moet gewoon kijken op je rekening hoeveel je binnen en buiten die 500 minuten belt. Stel je belt steeds ongeveer 1/3 van je totale minuten buiten de bundel. Dan zal je daarmee globaal rekening moeten houden. Ik vind dat het snelst en het prettigst werken. Anders moet je steeds naar zo'n nummer bellen.

• Ook

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 09:58:
[...]

Je gebrukt je tellertje van je uitgaande gesprekken. Ik heb dat zelfde abbo van o2. Je kan het wel heel goed benaderen. Je moet gewoon kijken op je rekening hoeveel je binnen en buiten die 500 minuten belt. Stel je belt steeds ongeveer 1/3 van je totale minuten buiten de bundel. Dan zal je daarmee globaal rekening moeten houden. Ik vind dat het snelst en het prettigst werken. Anders moet je steeds naar zo'n nummer bellen.
Ach, als ik elke week zo te werk moet gaan dan gok ik het wel.. En zeg nou zelf, je gaat toch niet stoppen met bellen omdat je net iets boven je budget zit? Ik bel gewoon als het moet, ik zie wel op de rekening hoeveel het was :)

Verwijderd

Ik houd wel degelijk in mijn belgedrag rekening met wat ik reeds gebeld heb. Nogmaals een zeer kwalijk minpunt van O2...
Pagina: 1