Ik heb een net nieuwe koeler op mijn Athlon 1700XP+gezet en mijn bios zegt dat die draait rond de 10.000 RPM. Wat kan ik aan doen om mijn koeler rustiger te krijgen? In Sisoft Sandra draait mijn koeler weer 33.360 RPM. Andere koeler ook geprobeerd en daar had ik geen problemen mee en die draaide op mindere snelheid maar ik wil juist graag deze koeler erin hebben omdat ik er zoveel van over heb(stuk of 20).
Ik heb ook de FridgeRock van Spire erop gehad en die draaide rustig met 3300 RPM. Die Fridgerock gebruik ik nu voor mijn AMD Athlon 2200 XP+ en daar durf ik de koeler die ik nu heb niet op te gebruiken want die ondersteunt tot AMD Athlon 2000XP.
Ik heb al een bios update erop gezet maar dat heeft niet geholpen en nieuwe paste tussen gesmeerd en dat hielp ook niet.
Zijn er nog speciale trucjes ervoor om de koeler langzamer te laten draaien of prog??
Ik heb ook de FridgeRock van Spire erop gehad en die draaide rustig met 3300 RPM. Die Fridgerock gebruik ik nu voor mijn AMD Athlon 2200 XP+ en daar durf ik de koeler die ik nu heb niet op te gebruiken want die ondersteunt tot AMD Athlon 2000XP.
Ik heb al een bios update erop gezet maar dat heeft niet geholpen en nieuwe paste tussen gesmeerd en dat hielp ook niet.
Zijn er nog speciale trucjes ervoor om de koeler langzamer te laten draaien of prog??
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!