Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Chieftec Fingerguard

Pagina: 1
Acties:

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Hey Tweakers

Ik heb net een nieuwe kast gekocht. Een Chieftec Midi Tower Dragon Blau.
Nou had ik nog een biohazard fingerguard liggen en die wil ik in de zijkant van mijn kast zetten (er zit al een gat voor de fan in de zijkant). Op dat gat zit 1 of ander zwart gaas en daarachter zit de fan met plastic dingen vast. Nou wil ik die fan eraf halen en dat rooster maar ik wil niks beschadigen iemand iedeen hoe dat moet???????
Foto van Kast:
Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.nl/files/pc_cassings/DX-01-BL-Dtest.jpg
En achter dat gat komt dan ook een led fan! :*)

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

Lijkt me dat dat met schroeven vastzit ofzo, die losdraaien en dan gewoon een andere fan erachter zetten. En over die fingerguard: Gewoon erop draaien, alleen wel een beetje ruimte ertussen laten, bijv. met zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/scr-10.jpg of Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/scr-12.jpg

Overigens lijkt me dit geen topic waard :|

Verwijderd

Inderdaad, gewoon losmaken dat ding, zal vast ook wel in de manual staan (RTFM ;)). Dan is het echt een eitje verder, Gewoon proberen, als je het vernielt kan je het altijd nog met normale schroeven vastzetten.

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-11 21:37

Ryudo

Daily dose~

ik heb zelf ook net een chieftec kast gekocht en ook direct een sidepanel van plexi er bij besteld. nou heb ik de fan uit het oude (niet doorzichtige) paneel er ook gewoon uitgehaald en deze bij de hd geplaatst

de fan zit vast met een soort pennetjes met een soort van hoesje er overheen. deze er afhalen en dan de pennen eruit en je fan is los.

vervolgens gewoon je nieuwe fan + guard voor het gat plaatsen en dan plaats je de hoesjes tussen de 2 zijden van je fan en duw je het pennetje er in. zo zit je fan dan vast als ik het goed heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Ryudo op 06-04-2003 11:45 ]

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
die pennetjes druk je er zo uit hoor... echt heel ez

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dat zwarte gaas is waarschijnlijk een stoffilter. :)

• Ryudo
  • Laatst online: 23-11 21:37

Ryudo

Daily dose~

idd. dat zwarte gaas dient als stoffilter maar maakt een hoop herrie.
ik wil er zelf ook nog een andere fingerguard voor hebben die minder herrie maakt.

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:51
Als je zo weinig technisch inzicht hebt, is keesmodden misschien geen goed hobby :P
Nee ff serieus alles in de chieftec kasten is erop gemaakt om snel en makkelijk los te gaan, dus ff die pennetjes eruit pielen en er gewoon boutjes voor in de plaats doen. Zit het allemaal prima de luxe stevig op z'n plek.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

waarschijnlijk zit er een pennetje in die zwarte dopjes. Pak een pen, of een kleine schroevendraaier en duw die pennetjes terug, dan kan je ze zo losmaken

offtopic:
Die jongen stelt gewoon een vraag, hij is een beginner, dan kan je hemt toch gewoon helpen? de modjes flikkeren er vanzelf wel een slot op
Pagina: 1